Gått ned i vekt

lille lingeting

Forelsket i forumet
Jeg gikk på vekta i dag og så at jeg har gått ned 2-3 kilo siden jeg ble gravid. Likte ikke helt det. Sliter riktig nok med matlysten, men jeg spiser og har aldri kastet opp. Men det går seg gjerne til?

Jeg vet ikke hvordan du ser ut da.. altså om du har noe å tære på eller ikke.. hehe.. Men jeg har gått ned nesten 5 kg siden jeg først fant ut...

Jeg har derimot litt å tære på..*fnis* så jordmor sa at hun syntes det var litt mye, men jeg forklarte det med at jeg sleit med å spise, og måltidene er mye mindre enn før.. i tillegg orker jeg ikke noe søtt sånn som sjokolade, eller noe fett sånn som fastfood...og så legger jeg meg så tidlig at jeg ikke dytter noe på kvelden heller....

Men jeg vet at de siste dagene har jeg spist alt for lite... må skjerpe meg.. me ndet er søren ikke så lett alltid!!

Det positive er at det som faktisk frister er frukt og bær... og de inneholder jo mye bra greier :) Og babyen tar mat først...så bare den fikk noe så ble det nok bra :)

Jeg er liten og nett i utgangspunktet. 160 høy og vanligvis 57 kg. Helt passe, men nå står vekta på 54,6.

Så lenge du ikke fortsetter nedover så går det nok fint! :) jeg står stille og er 156cm høy og 48kg.

Nå skjønner jeg ingenting. Skrev et innlegg her igår..
Jeg skrev at jeg leste en plass at ca i uke 6(vil tro det varer lengre enn bare den uka:), har vi 25% økt forbrenning!:) Og dersom du småspiser mye, er det ikke utenkelig at du kan gå ned.

Jeg har hatt enkelte dager jeg har mått spise MYE for å dempe sulten, er dessuten også litt kjesken på søtsaker. Så da går vekta opp:P

Jeg skrev at jeg leste en plass at ca i uke 6(vil tro det varer lengre enn bare den uka:), har vi 25% økt forbrenning!:) Og dersom du småspiser mye, er det ikke utenkelig at du kan gå ned.

Jeg har hatt enkelte dager jeg har mått spise MYE for å dempe sulten, er dessuten også litt kjesken på søtsaker. Så da går vekta opp:P

Back
Topp