gått ned i vekt

Berin

Glad i forumet
hei jeg har vært hos jordmor i dag babyen har snudd seg ned og ligger godt der inne alt var bra ,men jeg hadde gått 6 kilo opp i vekt hittil selv om jeg er i uke 33 men i dag hadde jeg gått ned 2 kilo altså 4 kilo opp totalt hittil hun sa at ungen vokser som den skal så det er ingenting å bekymre seg for men er litt bekymret uansett lurer på hva dere har å si om dette?[8|]
også lurer jeg på om det er noen her som bor i drammen eller skal føde i sykehuset buskerud????

Jeg tok litt av en periode og vekta har i lengre tid stått stille. Likte ikke det helt, men det er visst en god del som ikke legger særlig på seg mot slutten av svangerskapet.
Nå har jeg gått opp litt over en kilo den siste tiden, og det var faktisk litt godt. Det er jo ikke alltid en mener det[:D] Nå skal det jo også sies at jeg har gått opp en god del mer enn deg (11 kg til sammen)
Så lenge barnet vokser som det skal, er det jo egentlig ikke noe å bekymre seg for[:)]

Skjønner at du har bekymrings-tanker, men bebisen i magen din tar det den trenger av næring for å vokse!! Det er heller deg det går ut over, med at du blir slankere!!

Jeg også har hatt perioder jeg ikke har gått opp noe, spesielt på slutten nå. Men nå har jeg jo gått opp totalt 10kg, så jeg synes det er greit.. trenger ikke gå opp mer!

Jeg skal føde på Ullevål jeg!

heia!
skjønner at du er bekymret over at vekta ikke går oppåver...!jeg er også bekymret selv...har lagt på meg 5 kg jeg, å nå begynner alle buksene som jeg hadde før jeg ble gravid å "slenge" på meg..
babyen forsyner seg med det han/hun må ha...noe som du selv vil merke på kroppen...

Back
Topp