Gått ned en kilo...

Kraaka

Gift med forumet
Hmm...vært på kontroll nå... Gått ned en kilo på en uke jeg..hmmm...er det ikke nå en skal gå opp masse da?? Gruet meg skikkelig til opp på vekta, men... jaja!! pøtt, pøtt--hehe!

Joda...Kan jo ikke klage..hehe!! Var jo på ul om tirsdagen og da var vekten hennes rundt 2900 så...kan hun har det nok bra ja!

Men jeg fikk beskjed om å være obs på hodepine og sånn da...holde utkikk etter SF!!
Ting og tang i urinen pluss mer hevelse... Så skal følges tett videre. Og skulle det skje noe så blir det fortgang med KS. Men skal som sagt se det ann videre!! Blodtrykket var fint og det er jo bra!
Trenger liksom strengt talt ikke svangerskapsforgiftning oppå alt det andre! Blæææh!!!

Så du har masse rare bevegelser inni der..men det er bare fordi det er to det skjønner du!![;)]

er enda to kilo lettere enn da jeg ble gravid jeg..i uke 36 var vekta det samme som når jeg ble gravid,men på kontroll i uke 37 hadde jeg gådd ned di 2 kiloene igjen..forstår ikke hvorfor jeg ikke går opp i vekt..spiser jo som en gris..hehe

Hørtes deilig ut!! Jeg har liksom gått opp litt hver gang jeg da...har vel totalt gått opp 10 kilo..eller 9 nå da..hehe!!!

Hehe.. ja.....får starte show litt senere da!!
Name time and place...og jeg vil komme!

Hehe..kult ass! Ser virkelig frem til det..hehe!

Neinei....phø..dette må jeg jo få med!!!
Setter inn 500 ,- ASAP!

heldig du asså [:D]for 2 uke siden hadde jeg gått ned halv kilo, på neste sjekk gikk jeg opp 2og idag hadde jeg gått opp hele 4kilo på 1uke[&:][&:][&:].. DU FOR BARE KOSE DEG med 1kilo til gode [:D]

Spørs om jeg ikke går opp på neste ja..hehe!!!Men..kan jo ikke klage heller...er jo tross alt en engel av kjærlighet der inne...sukk!!!

Hmm..tenk å begynne å gå ned FØR en har født....jeg vil, jeg vil![:D]

Jeg håper på å gå ned masse mer enn det jeg har gått opp nå..så jeg tar hver kilo minus med stort smil![:D]

Back
Topp