Gått gjennom klær igjen!

Gutten her er 5,5 uker gammel og passer 50 helt fint, enda han ikke er noen liten gutt. Har noen plagg kjøpt i england som har blitt litt korte, men som er aaltfor breie. Har nattdrakter med fot kjøpt i england i strl 60, og de passer perfekt (hva slags unger har de nedi der?). Han har 50 i bodyer fra både h&m, newbie, janus og hust&claire - alt sitter godt. Men i bukser (spesielt med fot) må han ha minst 56.
Har noen ullstilongser med fot i 56 fra name it, og foten er rett og slett for lang :/
Her er føttene på bukser med fot nesten for korte, for hun har så lange tær:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er føttene på bukser med fot nesten for korte, for hun har så lange tær:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe, ja, det er nettopp det. Som sagt de engelske pysjene i 60 passer foten i. Har forresten og en pysj fra nameit i 62 som passer hele ham helt perfekt. Veldig merkelig det der med variasjonen i størrelser.
 
Synes klær med føtter er en uting! Enten er det for trangt, ellers er det for stort og da faller føttene ut når beibi sparker.

Ellers er hetter irriterende, men jeg elsker heldresser. Så lenge de har knepping i skrittet da, eller ned langs beinet. Har to stykker i ull fra Hust and Claire. Fantastiske! Elsket heldresser til storebror også og brukte det masse frem til han slutta med bleie. Så jeg vet jeg har noen fiiiine liggende i boden:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Heldresser er fint det, har mye av det vi også - men jeg har et par med hette, og de er lite praktiske! Sikkert fine hvis vi skal ut i bæresæle, men npr vi bare ligger å koser i sofaen, eller jeg skal amme så kommer den hetta i veien. Hette generelt til de små er håpløst.

Jeg har også alltid syntes det har vært merkelig at det skal være så store forskjeller på størrelsene. Men de kommer jo i alle former og fasonger disse babyene, så det er kanskje greit at alle kan finne noe som passer sin ;)
 
Her driver vi og pakker vekk 56, noen merker passer dog fortsatt i 56, men 62 er det som sitter best. Han er 5 uker, ca 60 cm, så en lang fyr :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har en sånn bamsedress fra h&m med hette. Jeg får til å amme i den også:) Bruker den også når vi har henne i bæresele. Litt usikker på om vi skulle kjøpt en ny når den blir for liten, eller om det blir veldig varmt fremover.
Har et gavekort på h&m så kan jo bare bruke det:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bruker myye heldresser her også, bare ikke de med hette ;) snuppa mi passer godt 56 enda hun, bortsett fra noen klær etter storesøster som vi kjøpte i Skottland, de er så korte på armene, ser helt snodig ut. Kan nok vente en gooood stund før jeg finner frem 62, gleder meg til det, vi har så mye fint etter søstersen og fått noen fine ting også! Mine jenter er relativt lange i ryggen og har smal kroppsfasong, så jeg liker godt Name It klær og Polarn O Pyret. Cubus og HM blir rart på dem..
 
Back
Topp