Gått gjennom klær igjen!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Jeg var jo så tidlig ute med å vaske og brette babytøy! :) Og ikke har jeg kjøpt noe nytt på ukesvis heller, ettersom vi har mer enn nok opp til str 68.. Så når jeg åpna skuffene for moro skyld i sta så dåna jeg litt, for jeg hadde jo nesten glemt det! Åååh, som jeg gleder meg til å bruke alle de bittesmå plagga ♡ Spesielt onepiecen med skjelletthoder i str 56 ;) Nei, nå må ho komme snart!!
 
Ja, de er fantastisk søte de bittesmå klærne <3 Gleder meg masse til å ta de i bruk :)
 
Ja! Kom nå aller marsbarn!

Jeg driver og vasker litt her der, gaver som har kommet. Er så gøy å brette det sammen og legge det i kommoden. Den er faktisk sprengt, men så har jeg opp til størrelse 1 år som har vært mine klær. De burde jeg kanskje tatt ut når jeg tenker meg om, så blir det litt bedre plass.
 
Vi bruker str 50 ennå:) og det er fremdeles like søtt å henge opp plaggene på stativet. Hehe, trusa mi er jo større enn bodyene jo ;) idag er han 2 uker!


Mh
 
Vi bruker str 50 ennå:) og det er fremdeles like søtt å henge opp plaggene på stativet. Hehe, trusa mi er jo større enn bodyene jo ;) idag er han 2 uker!


Mh
Vi brukte str 50 lenge med førstemann husker jeg! :) Denne gangen har vi bare kjøpt èn body i den str, men vi har fått litt da! Såå lite ♡
 
har pakket masse i str 50 ned i snuppas bag. gleder meg til å ta det i bruk, fortsatt rart med rosa og lilla etter to gutter :-)
 
har pakket masse i str 50 ned i snuppas bag. gleder meg til å ta det i bruk, fortsatt rart med rosa og lilla etter to gutter :-)
Vi har også bare pakket str 50 til sykehuset :) Mye er i kjønnsnøytrale farger da, for jeg er ikke så veldig glad i rosa! Men etter 2,5 år med blått og traktorer, så er det litt koselig med andre farger og sommerfugler ;)
 
Her også er str 50 pakket ned i bagen, det er så smått. Har fått og kjøpt så mye tøy at har fylt 2 store skuffer i stellebordet med bare 50 og 56. Har lagt bort 62 foreløpig. Har vasket alt, så nå blir det bare å titte på det.
Håper det er ei jenta da, men har jo guttetøyet liggende.
 
Her også er str 50 pakket ned i bagen, det er så smått. Har fått og kjøpt så mye tøy at har fylt 2 store skuffer i stellebordet med bare 50 og 56. Har lagt bort 62 foreløpig. Har vasket alt, så nå blir det bare å titte på det.
Håper det er ei jenta da, men har jo guttetøyet liggende.
Vi fikk akkurat plass til klærne til og med str 62, i en kommode med seks (!) skuffer ;) Spørs om vi får brukt alt! Str 68 og 74 står i kasser i boden foreløpig, sammen med guttetøyet etter Oliver, sånn i tilfelle frøkna ikke er en frøken likevel ;)
 
Herregud så masse klær dere har! Jeg har en skuff med 50 og 56 (tror det er 62 opp i der og).
Har tre bodyer i str 50...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fikk akkurat plass til klærne til og med str 62, i en kommode med seks (!) skuffer ;) Spørs om vi får brukt alt! Str 68 og 74 står i kasser i boden foreløpig, sammen med guttetøyet etter Oliver, sånn i tilfelle frøkna ikke er en frøken likevel ;)
Hi hi, ja har ikke guttetøyet etter Oliver langt unna, noe blir jo brukt igjen nå. Men er litt mer feminint tøy i skuffen nå. Men har masse guttesengetøy og babyhåndkler med dødningshoder og svarte og blå gulpekluter liggende også.
Vi får håpe våre Olivere får lillesøstere....;), men man vet jo aldri...
 
Herregud så masse klær dere har! Jeg har en skuff med 50 og 56 (tror det er 62 opp i der og).
Har tre bodyer i str 50...


Sent from my iPhone using BV Forum
Blir litt flau over å ha telt bodyer, men i str 50-56 og 62 har jeg 43 stykker( langarmet, kortarmet og ull). Har arvet veldig mange, og får sikkert ikke brukt alle.
 
Blir litt flau over å ha telt bodyer, men i str 50-56 og 62 har jeg 43 stykker( langarmet, kortarmet og ull). Har arvet veldig mange, og får sikkert ikke brukt alle.
Hjelp!

Vi hadde ingen og arve av. Tenker jeg heller får kjøpe mer etterhvert som jeg ser behovet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har utrolig mye klær vi også. Hadde noe kjønnsnøytralt etter storebroren, jenteklær etter storesøsteren og litt arv/lån fra datteren til en venninne. Men gulper hun like mye som storebroren sin, kommer vi til å trenge hvert eneste plagg. Han skiftet klær fem ganger om dagen :P
 
Hadde en opptelling i januar! Antall bodyer og bukser i str 56 og 62 er jo helt tullete. Men jeg takka ja til å arve av to venninner, pluss at vi hadde igjen fra før av. Jeg har ikke kjøpt så mye selv - men kunne nok spart meg for å kjøpe noe som helst :b
 

Vedlegg

  • 1394170513327.jpg
    1394170513327.jpg
    52,6 KB · Visninger: 35
godt å se at flere har laget liste over hva de har av klær xsmile2 ut ifra min liste trenger jeg ikke å handle vanlige inneklær tom str 74:eek:
 
Oi, så mye klær! Jeg tror vi har for lite klær, men mannen har satt ned foten og sagt at vi venter til lillebror kommer ut, så ser vi an hva vi trenger. ;-)
 
godt å se at flere har laget liste over hva de har av klær xsmile2 ut ifra min liste trenger jeg ikke å handle vanlige inneklær tom str 74:eek:
Samme her! Har kjøpt litt i 74 selv allerede, men avventer litt nå :) Nå får vi kjøpe etter behov - type kortermede bodyer og shorts og sånn. Se an sommern først, vi KAN da ikke være like heldig med været i år som i fjor?! ;)
 
Jeg kan vel slenge meg med her! Har såå mye etter storebror. Og jeg har kjøpt en liten brøkdel av alt selv! :O Han var første ungen i familien så alle(mormor+tanter for det meste) syns det var såå stas å kjøpe babyklær + en haug med barselgaver av gud og hvermann! Mormor kommer stadig med plagg enda og han blir snart fire. Er kjempeheldig som får så mye! Har kjøpt noen nye plagg selv til lillebror, men mest for å ha noe vi selv har ville kjøpe på han den aller første tia :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Svigermor eeelsker å handle, både til Oliver og frøkna i magen :) Så det har kommet mye fra den kanten! Håper ikke de har med noe når de kommer idag, jeg har sagt at vi har for mye allerede! Jeg har i tillegg en mor som strikker - og alt det ho har kommet med står ikke på lista..! Får nesten håpe på en gulpebaby, så er sjansen større for at vi rekker å bruke alt ;)
 
Back
Topp