Gått gjennom babytøyet vi har...

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
...og jeg er sååå usikker på hva jeg vil! Ikke viktig i det hele tatt, men jeg har født 2 gutter, og har spart på en del plagg etter dem. Nå venter vi jente, og jeg blir ikke enig med meg selv om jeg skal kle henne i dette her, eller kjøpe "jentetøy" til henne :hilarious:

Jeg har i praksis en full garderobe til nyfødt.

Vedlegg

• 20220208_211928.jpg
    20220208_211928.jpg
    6,3 MB · Visninger: 101
  • 20220208_211947.jpg
    20220208_211947.jpg
    7,5 MB · Visninger: 100
...og jeg er sååå usikker på hva jeg vil! Ikke viktig i det hele tatt, men jeg har født 2 gutter, og har spart på en del plagg etter dem. Nå venter vi jente, og jeg blir ikke enig med meg selv om jeg skal kle henne i dette her, eller kjøpe "jentetøy" til henne :hilarious:

Vi har gutt fra før, og vet ikke enda hva vi får nå. Får vi jente kommer jeg til å supplere med noen plagg i typiske jentefarger. Men syns det er stas å bruke det samme som til storebror, så det vil bli en god mix. Har en del unisexplagg/farger fra før, så tror det blir fint uansett!

Du vil sikkert få noen plagg i gave, og ha lyst til å kjøpe noe eget til baby også. Jeg liker egentlig ikke å putte barn i bås, men det er deilig å slippe å fortelle hvilket kjønn ungen har. Storebror ble tatt for å være jente da jeg kledde i noen veldig nøytrale strikkeklær! Litt gøy er det jo, men ikke for ofte…

Vi har en gutt og fikk en jente som nr to. Vi brukte mye fra storebror. Hun fikk også noen plagg i gave osv.. fantastisk å bare plukke fra kassen npr hun trenger nye klær og str. Pysj for eksempel!

Ville kanskje droppet det aller mest guttete, som den t-skjorten/genseren med krage. Ellers tenker jeg masse av dette fint kan brukes :)

Syns det er vanskeligere motsatt vei, da jenteting ofte har blonder på. :p

Vi har en gutt fra før og får mest sannsynlig jente nå. Jeg skal bruke de tingene jeg syns er fine fra storebror og kjøpe litt nytt til henne. Det hadde jeg også gjort om vi fikk enda en gutt :)

Har samme «problem» med to gutter og alt av klær og utstyr til gutt. Venter nå (sannsynligvis) jente. Kommer nok til å blande litt, men synes jo det er veldig stas å kjøpe litt nytt også - uansett om det er gutt eller jente. Har allerede kjøpt litt.. Har en god venninne med omvendt situasjon, så kanskje vi rett og slett bytter litt også!

Vi har gutt og fikk jente som nr 2, og det var minimalt vi brukte fra storebror. Det vi brukte var helt nøytralt

Vi kommer til å bruke de samme uansett. Man får jo gaver til ungen uansett. Om det er jente, så får vi nok mye rosa. Men her bruker fireåringen både rosa og alt. Syns det er gammeldags å tenke gutte- og jentefarger :p

Tipper jeg ikke hadde vært så nøye med tredjemann som jeg var med første:P Da skulle alt være nytt og det skulle være gutteklær.

Back
Topp