Gått amok..

De e så kjekt me Sånna billiga fina klær
:-) nå kommer min gutt arva fra storebroren. Men eg kommer till å se kjøpa brukt selv till alla mina 3 barn

Du er ikke den eneste! Jeg har kjøpt flere klespakke via Facebook så jeg tror jeg har det meste jeg trenger helt opp til 68 :P Fylt flere hyller i garderobeskapet hennes. Håper virkelig at det ikke kommer ut en gutt nå ;)

Veldig gøy! :-)

Hun arver jo litt fra brødrene også, det som er nøytralt. Men måtte ha en del i tillegg så da er det igrunn helt greit å kjøpe brukt synes jeg! Har kjøpt litt nytt, også en del brukt! Sparer mye penger på det! Fikk én klespakke med ca 40 plagg for 400kr! Det er ikke mye :-) Gleder meg til alt kommer i posten, så jeg får begynne å vaske og legge på plass :-D

Ja kommer det ut en gutt nå så vet ikke jeg hva jeg gjør.. :-P

Hadde jo hatt nok gutteklær i hus uansett, men.. Har nok mye jentestæsh klart nå ja :-P

Ja det er veldig morsomt! :) Hun her har jo også en storebror så hun arver det som. Er nøytralt fra han, men det var faktisk overraskende lite. Trodde det skulle være mer men det er jo biler/traktorer og blått som går igjen på det meste. Ja kommer det en gutt så har vi jo også alt etter storebror. :) Tørr ikke å gi bort før jeg ungen er ute.

Det her blir siste da, så når de vokser ut av klærne nå så gir/selger jeg det. Tar jo opp enormt masse plass å lagre på alt de vokser ut av. :P

Ja det er veldig morsomt! :) Hun her har jo også en storebror så hun arver det som. Er nøytralt fra han, men det var faktisk overraskende lite. Trodde det skulle være mer men det er jo biler/traktorer og blått som går igjen på det meste. Ja kommer det en gutt så har vi jo også alt etter storebror. :) Tørr ikke å gi bort før jeg ungen er ute.

Det her blir siste da, så når de vokser ut av klærne nå så gir/selger jeg det. Tar jo opp enormt masse plass å lagre på alt de vokser ut av. :P

Hadde relativt lite nøytralt fra gutta jeg også. Men noen sparkebukser i hvitt, pastellblå og pastellgrønn har fått plass i kommoden til snuppa. Tenker at alt ikke trenger være rosa :-P Selv om 95% sikkert er rosa/hvitt/lilla etc. :-P

Tørr ikke å gi bort/selge klærne etter gutta jeg heller helt ennå. Bare sånn i tilfelle :-P Blir sannsynligvis siste barnet for vår del også. Så må nok selge unna en del etterhvert! Har ganske mye. Får spare på noen få favorittplagg, som minne :-P

Back
Topp