Mittførste
Glad i forumet
Hei, skal i navnedagfest til sønnen til et vennepar, og tenkte at gåstol var en fin gave. Noen som har noe forslag til gode gåstoler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: monicab82
Trodde gåstoler absolutt ikke var anbefalt lenger? Ikke at jeg har peiling, men sto det i brosjyren vi fikk på Ahus på barselavdelingen... så jeg ville hvertfall hørt med foreldrene om det er noe de vil ha... (eller passe på at den kan byttes)
ORIGINAL: An9e
Gåstoler e ikkje anbefalt lenger. De lærer seg te feil "gå-metode", de legger vekta mer framover og går derfor mer på tærne..
ORIGINAL: Pijah
Gåstoler e ikkje anbefalt lenger. De lærer seg te feil "gå-metode", de legger vekta mer framover og går derfor mer på tærne..
I tillegg så får de så utrolig feil belastning på ryggsøylen, da de sitter og henger på halebeinet og presser ryggsøylen oppover på et vis.
Det er veldig IKKE anbefalt å bruke gåstol, og jeg må ærlig innrømme at om jeg hadde fått det i dåpsgave til minien, så hadde jeg begynt å lure på de som kjøpte den..
Tror det kan være lurt som andre sier, å spørre først, om det er noe de ønsker seg..
I tillegg så får de så utrolig feil belastning på ryggsøylen, da de sitter og henger på halebeinet og presser ryggsøylen oppover på et vis.
Det er veldig IKKE anbefalt å bruke gåstol, og jeg må ærlig innrømme at om jeg hadde fått det i dåpsgave til minien, så hadde jeg begynt å lure på de som kjøpte den..
Tror det kan være lurt som andre sier, å spørre først, om det er noe de ønsker seg..
Da kunne du jo fjerna hele avsnittet da, Persillen.. Istedet for å edite, mener jeg, når du allikevel skriver at du hadde holdt kjeft om du hadde lest hele tråden først. [8|]
Men men.. Unnskyldningen står, det samme gjør oppfatningen om gåstolene. [;)]
ORIGINAL: Persillen
Da kunne du jo fjerna hele avsnittet da, Persillen.. Istedet for å edite, mener jeg, når du allikevel skriver at du hadde holdt kjeft om du hadde lest hele tråden først. [8|]
Men men.. Unnskyldningen står, det samme gjør oppfatningen om gåstolene. [;)]
Joda, kanskje det, men jeg hadde allerede ytra meninga mi og det sto der litt slik at du hadde kanskje lest det allerede og da hadde det vært snodig om det bare var borte uten et ord om det.
ORIGINAL: Hilla85
Eventyrbøker. Finnes sånne tykke med samlinger av eventyr fra asbjørnsen og moe blandt mange andre. Supre bøker som jeg skal ønske i gave til min knott[:)] Er sånne klassiske eventyr som aldrig bllir å gå av moten.
Ellers så ga jeg den gutten jeg er fadder til en konto som jeg sparer til han på. Denne får han tilgang til når han fyller 18, og dette kan man jo gi i gave selv om man ikke er fadder og[:)]
Nei, unnskyld, jeg var kanskje litt krass der.. Beklager.... Er mulig jeg "forventer" at det er allmenn kunnskap, men jeg forstår veldig godt at det er lett å bli litt blind og gå glipp av ting i jungelen av anbefalinger.. Jeg legger meg flat for krasse uttalelser..
ELlers kan jeg varmt anbefale "De Store Hvite"-bøkene fra Aschehoug, utrolig flotte eventyrbøker med samling fra de fleste kjente eventyrforfattere. [:)] Vi fikk mange av de til Maja da hun ble døpt, og selv om hun ikke har hatt så mye glede av de enda, så begynner interessen å komme og vi har mange mange mange timer med kosestunder foran oss med de bøkene. [:)]