Gåstoldebatt

PepsiMom

Gift med forumet
Marshmallows2021
Novemberlykke 2022
Smånissene 2022

Seriously!
Hvem skulle trodd en debatt kunne bli så heftig med et så enkelt startspørsmål?
Her sitter jeg og koser meg med lunchen min i pause med pensumlesing, og jeg blir kjempegira og MÅ få med meg alle ordene som står i tråden. Det er så mange som har så geniale svar og utspill at jeg ler meg gløgg i hjel og sitter å måper til tider! Dere er så GODE:D

Seriøst. Her inne på november er vi en heftig miks i alt fra blåbær til brennhet chilli

ELSKER DETTE FORUMET:D

Hehehe ja jeg digger dette forumet jeg også , masse herlige November tupper[:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Helt enig. Men når det blir så personlig så hopper jg av lasset. Syns det blir for teit. Er ikke 14 år lenger heller! Ærlig talt. Greit vi er forskjellig. Da må vi kunne snakke voksent også.

Ja,hva skal man si[8D][:D] Ikke den rolige og avbalanserte gjengen jeg trodde vi var[8D]

ORIGINAL: SollI

Ja,hva skal man si[8D][:D] Ikke den rolige og avbalanserte gjengen jeg trodde vi var[8D]

Det synes jeg da at vi er for det... Sunt med en utblåsning innimellom, for det er tydelig at de samme tingene irriterer flere. Og da er det vel greit å kunne renske opp litt.
Men nå synes jeg det holder i den saken jeg da. Er tross alt en person som kanskje har fått nok i dette tilfellet.
Liten vits i å dra det lenger nå synes jeg [8|]

ORIGINAL: Minismurf

Det synes jeg da at vi er for det... Sunt med en utblåsning innimellom, for det er tydelig at de samme tingene irriterer flere. Og da er det vel greit å kunne renske opp litt.
Men nå synes jeg det holder i den saken jeg da. Er tross alt en person som kanskje har fått nok i dette tilfellet.

Helt enig med deg[;)][:D]

ORIGINAL: Minismurf

Helt enig med deg[;)][:D]

ORIGINAL: Drømmeren

Back
Topp