Gåstol og hoppehuske??

Denne tråden blir populær når BV-damene våkner [8D]
Jeg ville lagt det forsiktig frem at du har lest/hørt at det kan være skadelig.
For det er det! Men det er det ikke sikkert at hun vet.

Nei det er jo akkurat det jeg også tenker.. hun er sikkert ikke klar over at det er skadelig. men igjen så er hun ei dame som fort kan fyre seg veldig opp hvis hun mener hun har rett, noe hun alltid gjør... men føler liksom siden det er gudbarnet mitt bør jeg si ifra også... å hvis hun ikke er klar over at det er skadelig burde jeg jo gjøre henne klar over det...

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Denne tråden blir populær når BV-damene våkner [8D]

Hehe... My thoughts exactly [8D] Signerer forøvrig resten av innlegget også...

Tror nok ikke hun har fått med seg at det ikke er bra. Selges jo overalt [:)]

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde gått frem med å fortelle det, kanskje vise henne en eller annen artikkel på nett om at det ikke er bra. Så kan du si "jeg kom over denne artikkelen, har du sett denne?"

Nei det er ikke bra. men gå stolen kan brukes litt når de kan sitte selv. alt med måte. hoppehuska anbelfales ikke. Men nå har flere barn for mange år siden hatt hoppehuske uten å ta skade av det. Så alt med måte.

altså! nei det er ikke bra for henne! men sier ikke de på helsestasjonen det da??? her fikk vi hvertfal beskjd o det ganske tidlig!
men kanskje hun ikke vet! du kan jo si noe!

men det jeg stusser mest over her er at du sier hun er ei god veninne!!
også skriver du dette på nettet???

Jippi! Det er fredag idag.. [8D]

men sånn reint bortsett fra det, så går det jo an å si det til henne på en skikkelig måte. [;)]

Vesla mi ligger da i grinda si i opptil 45 min om gangen og leker og koser seg. Hva gjør jeg da? Sitter på nettet [8D][8D]
Jeg er på utkikk etter hoppehuske, men skal så klart ikke bruke den før hu er sterkere. Trenger ikke henge i den hele dagen heller

Det går jo an å finne linker og si det til henne på en skikkelig måte. Hvis hun hopper fort i forsvarsposisjon,så kan du jo heller si det sånn : Jeg har hørt at disse er så skadelige jeg, det er fysioterapeutene siom sier det[&:]

Men jeg synes det er litt dårlig av deg og dømme henne for at hun ønsker at jenten skal underholde seg selv. Jeg har selv vært alene med min i snart tre år, og bare det å gå på do er et prvilegium som måtte gjøres når ungen var i seng. Jeg skjønner godt tankegangen hennes. Og hvordan får du en halvtime til å bli en hel dag? Akkurat det synes jeg du skulle spart deg for. Stakkars barn du liksom[8|] Men ville ha funnet dokumentasjon på at hoppehuske og gåstol er skadelig,så hadde jeg bare sagt: Vet du hva jeg fant? Sånn akkurat som om jeg ikke visste det fra før[8D]

[:D] sign. denne !!

(men var ikke alene)

ORIGINAL: Alenemamma2288

mini her hadde hoppehuske, men han var 7 mnd før vi tok den i bruk.

Det er jo ikke anbefalt selvom du brukte det [;)]

Jippi, endelig fredag[:D]

Men sånn ja, ingen av delene er bra for ungen og kan ødelegge ryggen, bekkenet og føttene til ungen. Jeg hadde både gåstol og hopphuske til jenta vår, men legen vi gikk til på kirurgisk avdeling pga hofteleddsdysplasi, fysioterapeuten, kiropraktoren og helsesøsteren sa at vi måtte ikke bruke det, nettopp pga alt det kan ødelegge.

Oj, det var tidlig. -vi satte ikke vesla i vippestol før hun var over 4 mnd vi[8D] Eneste vippestolen har blitt godt bruks til er matestol[:D]

ysio mente at selv vippestol var unødvendig å bruke på små barn[:)]

Back
Topp