gåstol/hoppehuske

linusgullet <3

Elsker forumet
dere som har barn som bruker/har brukt gåstol og/eller hoppehuske, når begynte de å bruke den?

Jeg er imot gåstol og hoppehuske.... [8|]

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: Lasog

jeg og.. og hs var veldig klar på at dette ikke er bra da vi var på kontroll sist.

ikke det jeg lurer på[;)]

Brukte gåstol da han var 5-6 mnd gammel...ikke noe vits å bruke den før han rakk nedi med beina liksom..

jeg og.. og hs var veldig klar på at dette ikke er bra da vi var på kontroll sist.

Snakka m HS om det til Arian, han reiser seg etter bord, lekegrind og senga allerede da han var 6 mnd gammel, og han elsker å hoppe. Sålangt har vi bare hoppa med han på fanget, men blir veldig a i armene av det. Så sputre hs om det da vi var på 6 mnd kontroll, og hun sa at siden han var så sterk som han var allerede, så var det ikke noe problem. Alt med måte da såklart. Har ikke fått somla meg til å kjøpe enda da.

ORIGINAL: Miss Otilie

Snakka m HS om det til Arian, han reiser seg etter bord, lekegrind og senga allerede da han var 6 mnd gammel, og han elsker å hoppe. Sålangt har vi bare hoppa med han på fanget, men blir veldig a i armene av det. Så sputre hs om det da vi var på 6 mnd kontroll, og hun sa at siden han var så sterk som han var allerede, så var det ikke noe problem. Alt med måte da såklart. Har ikke fått somla meg til å kjøpe enda da.

Er ikke alle som forstår det begrepet....[;)]

ORIGINAL: [Frk.K]

ORIGINAL: Miss Otilie

Er ikke alle som forstår det begrepet....[;)]

Nei ikke sant, kjøper du gåstol eller hoppehuske, så er dem der 24-7[8D]

Husker ikke helt hvor gamle de var da de begynte med gåstol, 5-6 måneder, kanskje 7.
Var da bena rakk ned og de var stødige nok. [:)]

Hoppehuske ble egentlig bare brukt en kort stund til Oliver, Adrian hoppet litt hos bestemor og bestefar.
Aner ikke når det var heller [:D]

Han var vel rundt 6 mnd tror jeg.. Da rakk han ned og gikk som det suste over gulvet her [:D]

Back
Topp