Gårsddagen....

Klesklypa

Gift med forumet
i går hadde eg egnetlig en del eg skulle..
eg skulle på jobb et par timer fra 10-12 og så til fysio kl 13.30..

menneh....
eg leverte jenta mi i barnehagen klokka ni, når eg kom hiem var eg så usigelig trøtt så eg la meg litt på sofan.. hadde ikkje på noke vekkerklokke eller noke, for eg skulle jo ikkje sove, bare kvile en halvtimes tid...
og eg våkna.. tro det eller ei.. HALV TRE!!!
hadde sove HEILE dagen!
uten å så masse som gløtta på augene...
så da var det bare å hive seg i bilen å hente jenta i barnehagen igjen...

er det mulig å vere SÅ trøtt!! sov jo godt om natta også..
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kan sove heile døgnet føles det som!

Huff..kjenner til den.. Men så når en sover og våkner igjen, så er det jo så deilig. Folk sier jo til meg, sov mest mulig :) 

Jeg kan glatt sove fra 12 om kvelden til 12:30 dagen etterpå=p Og være trøtt på kvelden og sove like godt! Aldri sovet såååå mye som nå eller vært så trøtt som nå...

Kjenner til den!! Trøtt døgne rundt jeg også..

Oi... ja da trengte du nok den søvnen ;)

Jeg er trøtt om dagen jeg også, men det kommer først på ettermiddagen. Og da kan jeg ikke sove. Da er begge ungene hjemme liksom.

Rene skjære dovendyret jeg o:-) Hvis jeg skal begynne seint på jobb sei 13.15, så kan jeg fint sove til 12.00, og fremdeles ta meg en kvil når jeg kommer hjem:-) Alikevel har jeg endel energi, får gjort husarbeidet osv., men når jeg først kan sove lenge så gjør jeg gjerne det:-) Men så er ikke søvnen like uavbrytt som før, for slikt som lille frøken tar plass nå, må jeg på do minst 2-3 ganger hver natt, og da er det ikke alltid like lett å sovne igjen... oftes pga. eg kjenner at hun er våken og beveger seg, så då blir jeg så fasinert at jeg må kjenne litt på magen å hilse litt på na`. :-D

Kjenner til det! Er glad eg berre har meg sjølv å tenka på, og ikkje ein unge frå før - trur eg hadde vore ei kjip mamma for tida! Kjenner meg allereie som ein ganske kjip kjærast og hundeeigar. Er på jobb kvar dag, og når eg kjem heim er det mat og så søvn - kan klara å sova i to-tre timar, glatt! Og lika trøtt om kvelden att. Vert ikkje så mykje igjen av dagen til å gjera så mykje

Back
Topp