Gårsdagens bære-action (med bilder)

lenemor

Forumet er livet
Først må jeg fortelle at jeg ikke har båret på to måneder på grunn av ryggproblemer, så jeg har hatt litt bæresavn i det siste.

I dag er lillebror hjemme med feber, så vi koser oss på sofaen, baker bananmuffins og koser oss. Vi står og kikker ut av vinduet på en stor båt som seiler forbi da lillebror plutselig får store øyne... det har seg nemlig slik at noen (jeg nevner ikke navn, la oss kalle dem mamma og pappa) her i huset i dag har glemt å lukke denne:
Klikk her for å se bildet i full størrelse.

Grinda ja....

Heldigvis har jeg bæreinstinkt, for når jeg løper ut og hører lillebror kommer løpende (og gråtende) etter, springer jeg inn, snører på meg min hjemmesydde mt, og slenger lillebror på ryggen. Ringer også min kjære mann som kommer kjørende fra jobb for å assistere...

Så nå har pappamannen, lillebror og jeg løpt i en veldig lang halvtime opp og ned skråningen her:
Klikk her for å se bildet i full størrelse.


Og rundt i hagen og skråningene til naboen/svigers:
Klikk her for å se bildet i full størrelse.


På jakt etter disse (illustrasjonsbilde - dette ble nemlig tatt for noen uker siden -jeg hadde ikke tid til å dra med meg kameraet ut i dag)
Klikk her for å se bildet i full størrelse.


Og etter løping, klatring, hujing og brøling, med minst 12 kilo på ryggen, så jeg slik ut;
Klikk her for å se bildet i full størrelse.

Dausliten, pumpa, gjennomsvett, men veldig, veldig lettet

Nå kommer nok alle til å være ekstra påpasselige med grinda fremover tror jeg
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Takk for underholdningen! Måtte le når jeg så for meg dere løpende etter alle sauene, og August satt sikkert og gliste som bare det bakpå der..
 
ha ha ha ha ha ha.. ble glad da denne tråden var lagt ut nå..
har venta på den!! :) dette var dagens underholdning! syns jeg ser dere!! :)
 
August storkoste seg - satt og ropte "hei, leita, heia leita"... jeg sa at du skal ikke rope på geita, vi prøver å skremme den. Sklemme? Ja, vi må være skumle for geita! WÆÆÆÆÆ brøler lillebror, og så løfter han begge armene og viser klørne sine - skikkelig monster/bjørn/drage/tiger altså!!
 
emoticon emoticon emoticon  HAHAHAHAHAHAHAHA!
Ja nå fikk jeg meg en god latter her før jeg hopper til sengs
Ble nesten andpusten av å lese jeg, så kan godt tenke du ble sliten ja!
Dagens treningsøkt det der
 
Oi oi det er gøy på lande skjønner jeg.Hi hi hi.
Håper det går greit med ryggen din?
 
Nøste - dette var årets treningsøkt - som sagt så bærer jeg lite for tiden på grunn av denne hersens ryggen og bekkenet... rygg og bekken er jo også begrunnelsen for at jeg beveger meg lite i terreng som krever lange skritt eller som har ustabilt underlag, og jogge/løpe/hurtigklatre gjør jeg jo aldri - så denne kombinasjonen tok nesten livet av meg - men det var deilig etterpå

Og ja, Fru, det går bra med meg - merker mindre av det enn jeg fryktet - men ryggen har vært veldig dårlig i natt...
 
Nå har jeg studert det første bildet nøye! Så ingen grind jeg.. fattet ikke helt hva som skulle være problemet helt til jeg tenkte at jeg skulle lese videre for å se.. jammen meg har dere geiter?????? SÅ morsomt! Knallkjekt å få ta del i treningsøkten din! Kan tenke meg at August har storkost seg på ryggen!
 
vel, Actrine, vi har en midlertidlig grind, den er i netting, så den er ikke så lett å se, men den er på bildet... og ja, geiter - men vi har dem ikke - naboene har, og grinda har vi for å holde geitene ute fra tomta vår (og tomta til svigers - det går ikke noe gjerde mellom dem)
 
Back
Topp