Gården utvides med ny beboer

Gårdsdrøm

Betatt av forumet
Gårdsdrøm sin dagbok.... 2 barn på 3 og 6 år, 70 kyr, 10 hunder, høns og 4 katter. Samboer er fulltidsbonde, og jeg jobber på kontor i deltidstilling.... Vårt første barn sammen, og samboer fikk vite idag :) Mer tanker her når jeg ikke er så sliten :p
 
Blir koselig å følge med deg! :) Tipper ungene koser seg med alle dyrene selv om det høres heftig ut!
 
Takk:) Lang dag og sliten. Dårlig form også. Kastet opp frokosten så ble det 4 timer soving på sofaen på lillestuen mens ungene hjalp til ute. Reiste til Sverige og handlet etterpå, hjemme altfor sent! Og... Ble handling idag [emoji14] veldig tidlig men om det ikke går bra denne gang går det bra senere :)
Disse tre fra 50 til 68 på nett :)
3e37322709e7ac29b3c3e993a6ddc701.jpg

b8179e4c79fd40e0882505d5634fd161.jpg

1b39ea2b3cd228402af23cdff26757bd.jpg


Også denne klarte jeg ikke å gå forbi <3 i 50 :)
3eb24330c5b4186fe90679ead45bc450.jpg

84d69ab6f5501a06d844bc55c4722c87.jpg
 
Tenk at jeg skal få en liten baby som passer in i det der! Så rart å tenke på :) Sliter med å kutte ut kaffe :p Sitter på jobb og drikker te, men formen er bedre i dag enn i går, bare så utrolig sliten!
 
Så herlig med innkjøp! :D
Jeg klarer heller ikke helt å skjønne at vi skal ha en ny baby! Men jeg koser meg med kaffe med god samvittighet! Bare man holder det på et ok nivå er jo ikke kaffe noe farlig. Koser meg heller med en kopp kaffe enn to kopper te ;)
 
Så herlig med innkjøp! :D
Jeg klarer heller ikke helt å skjønne at vi skal ha en ny baby! Men jeg koser meg med kaffe med god samvittighet! Bare man holder det på et ok nivå er jo ikke kaffe noe farlig. Koser meg heller med en kopp kaffe enn to kopper te ;)
Jeg er vandt med å drikk 7-12 kopper :p Ille, huff. Kjøpt koffeinfri te, også kutter jeg ut helt kaffe. Jeg er av type person som ikke klarer å kutte ned på ting, samme med brusdrikking og sjokolade. SÅ mye vanskeligere for meg å holde det om jeg spiser/drikker litt, enn å kutte helt ut. Kutter jeg helt ut klarer jeg det. Fryktelig avhengindes personlighet :p
 
Har litt dårlig samvittighet... Søkte på en jobb i dag. Er jo ikke sikkert jeg få den, men føles litt feil å vite at jeg skal ut i permisjon neste år :p
 
Oj, såpass ja! Da skjønner jeg :) Jeg synes faktisk koffeinfri kaffe er godt også jeg, så her går det i det og alkoholfri øl ;)
 
Gruer meg litt til tiden nå fremover, er endel familiesammenkomster og det vil nok bli merket at jeg ikke drikker vin :p
Vært på en kveldstur med hundene, godt for kropp og sjel. Tenkte på turen så utrolig heldig jeg er!
Nå håper jeg samboer er snart hjemme, fikk knapt en time med han idag.
 
Formen idag har vært veldig bra faktisk. Utenom sykt trøtt :p Takk gud for svigermor, som tok ungene på besøk til seg etter middag frem til leggetid, jeg har "holdt på i hagen" aka sovet på sofaen fra de dro til de kom tilbake! Haha.
 
Dro hjem fra jobb etter å ha kastet opp. Så mye for at jeg var så fornøyd med at jeg følte meg så bra på morgen idag [emoji14]
 
Fy flate går det ann? Alt var SÅ bra til jeg plutselig ble dårlig på jobb. Ikke bare ble jeg dårlig, men kastet opp, kom hjem og kastet opp mer, puppene mine er utrolig vonde og jeg har sovet på sofaen i noen timer, laget middag og nå er jeg på sofaen igjen..Samboer har gitt ungene kveldsmat og nå må jeg karre meg opp for å få lagt dem i seng. Så blir det sofaen resten av kvelden!
 
Har litt dårlig samvittighet... Søkte på en jobb i dag. Er jo ikke sikkert jeg få den, men føles litt feil å vite at jeg skal ut i permisjon neste år :p
Skjønner du har dårlig samvittighet, men det har du ingen grunn til :) Heldigvis lov å ha en karriere med barn i magen :)
 
Jeg støtter deg fullt ut i å søke mens du er gravid :) om det kommer nå eller om 1 år spiller ingen trille for arb.giver! Selvom de kan bli litt furtne fordi de føler seg "lurt". Dette er faktisk ikke noe dem har noe med, med mindre man ønsker å dele det selv :)
 
Æsj deppa. Fikk ikke jobben jeg søkte på som jeg er (over)kvalifisert til og ville vært perfekt. Søknaden går ut imorgen og fikk beskjed de hadde hyret noen igår.....
 
Kjedelig :( Men det dukker opp noe enda bedre plutselig skal du se :)
Håper det! Rett etter dette fikk jeg også vite at vikariate mitt ikke blir forlenget. Så ringer samboer meg og sier det ikke blir noe kino da treskingen tar lengre tid... Så ringer han nå og sier det er minst to timer til han kommer hjem.. Snakk om drittdag! Nå skal jeg ta inn bikkjene og krype ned i sengen med en eller annen søpleserie.
 
Fy søren så dårlig jeg har sovet inatt våken nesten hver time. Prøvd å spise noe men kom i retur. Låter bra for dagen [emoji14] Stakkars samboer og ungene.
 
Back
Topp