Går visst ikke min vei

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Om dagen. Igår begynte ryggen, den holder på enda itillegg til at jeg våknet kl.6 til morgenen idag og vrei meg i smerter. Hadde så vondt i magen. Varte noen minutter og kom veldig ofte... endte med at mannen våkna av at jeg lå å gråt og ropte au au... endte med oppkast og diaré, og uendelige smerter.. ikke akkurat lykkefugl om dagen :/

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Stakkars! :(
Har du snakket med jordmor om det eller?
Husk å få i deg mye vann, slik du ikke blir innlagt pga magel på veske..
Masse god bedring <3

Stakkar, det kan ikke være noe godt, ville som lykkeliten ha snakket med jm om smertene.
Masse god bedring :)

Huff! Det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg ville også ringt jordmor, bare for å dobbeltsjekke, og kanskje få en rask kontroll av urin ol.

Stakkars! :(
Har du snakket med jordmor om det eller?
Husk å få i deg mye vann, slik du ikke blir innlagt pga magel på veske..
Masse god bedring <3

Tusen takk <3
Ryggen vet jeg hvertfall hvorfor jeg har vondt i, for hadde en nerve i klem.
Men smertene jeg hadde og som sitter litt igjen enda, de var så vonde og tette til morgenen i dag, at jeg nesten var redd for at det var noe som skjedde, at det var fødsel på gang. Selvom jeg ikke har vært igjennom en fødsel før, så var jeg nesten sikker. Men er noe av det verste jeg har vært med på, lå i fosterstilling og vrei meg rundt og hylte.. Men men.. Hvis det ikke blir bedre blir det å kontakte jm eller lege :)

Huff! Det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg ville også ringt jordmor, bare for å dobbeltsjekke, og kanskje få en rask kontroll av urin ol.

Tenkte og se an smertene litt nå, har hvertfall fått sovet litt, så har roet seg, men fortsatt litt smerter. Hvis det ikke blir noe bedring så blir det å ringe jm eller lege :)

Back
Topp