Går til bake til gammelt nick:) Dette er meg:)

Sommerfugl79

Elsker forumet
 Fra kjempesuperduperhappy til sommerfugl79 :)
Jeg har hatt litt forskjellige nick her inne, har vært medlem siden 2006 og har nå gått tilbake til mitt forrige nick. This is me. Vet ikke hvor mange av dere som kjenner meg her fra før, jeg har vært aktiv på forumet siden 2006, da jeg ble gravid med Sander. Var medlem i forumet termin oktober 2006.
Har hatt en del opphold her, men vært mye aktiv i perioder. Har fått mye hjelp her inne og henviser spesielt til en hendelse i 2011 som var veldig vansklig for meg... Mange av BV damene stilte opp og det er noe jeg aldri i hele mitt liv kommer til å glemme.
Jeg hadde det ekstremt tøft økonomisk og når bursdagen til sønnen min begynte å nærme seg, fikk han en overflod av gaver og kaker fra vakre BV jenter. Jeg fikk faktisk også tilsendt penger i posten og ei som kjøpte 2 fulle bæreposer med mat og bursdag stæsj til oss som ble levert på døren, så vi fikk feiret en skikkelig bursdag.
Det finnes så mange gode hjerter her inne at jeg har ikke ord!
Jeg er nå 33 år gammel, har en kjærste som jeg har vært sammen med i 2 år, 2 bonus barn på 9 og 20 og en sønn da på 6. Ønsket etter en til har vært stort, men det har egentlig ikke passset sseg slik før nå. Livet er mer stabilt og ting går bra.
Jeg bor på en gård med hester, hunder og kanin. Her har jeg bodd i ett år og trives godt:) Sønnen min har jeg 50% og har ett veldig godt forhold til både barnefaren til Sander og hans nye kjæreste.

Ja, dette ble litt mye, men takk for at du leste:) Gleder meg til tiden her inne sammen med dere, tipper vi blir en fin fin fin gjeng!

Ha en fin dag alle sammen:D

Klem <3<3<3

Så utroliug koselig lesning. :D :D

Damene her inne er bare utrolig hærlige :D Har vært på bv siden 2010, men bytta nick jeg også ;)   V
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg :D

Mener jeg husker å ha sett deg her, men som deg har jeg vært litt av og på i perioder :)

Helt utrolig at man kan stille opp på en sånn måte for hverandre, skjønner godt at det er noe du aldri vil glemme!
Og flott å høre at du har det så mye bedre og stabilt nå, høres jo kjempe deilig ut å bo på gård :)

Hei på deg!

Det er så fantastisk at folk er villige til å hjelpe når noen har det tungt! Det er så mye dritt som skjer i verden, så slike ting får meg til å tro på menneskeheten igjen! (oi, litt overdramatisk ble jeg..)

Jeg har fått sååå mange gode venner og mange gode bekjente her inne på BV. Jeg var sykmeldt nesten hele svsk sist og da ble det mye forumtid! 

Gleder meg til å bli kjent med deg :)

Så koselig lesing. :D tilhørte november/desember 06 selv (under annet nick), så husker deg og bursdagshendelsen også.. :D
Håper du blir her inne med oss i lang tid fremover.

Så koselig at du deler litt av din historie, så vi som ikke kjenner deg blir litt bedre kjent :)
Så koselig at du er gravid og at det virker som ting er blitt mye bedre og mer stabilt 

Å, herregud, nå ble jeg veldig, veldig rørt!
Så flotte damer som stilte opp for deg <3 Alle kan ha en vanskelig periode i livet, og da er jo sånne ting GULL verdt! Virkelig.
Kjempekoselig å få vite litt mer om deg da - spennende med nytt forum og nye mennesker. En trår jo gjerne litt forsiktig i starten ;)

Jeg hørte til november2010-forumet her inne sist, men var ikke veldig aktiv. Syntes det var litt skummelt å slenge meg med... Så det prøver jeg å gjøre noe med denne gangen! Haha :D

Håper vi blir en like super gjeng som du har opplevde her inne før 

Flott historie! :-) Hyggelig at du ville dele med oss, og veldig hyggelig at du er gravid igjen og at alt har ordnet seg for deg!

Kjente deg igjen på det "gamle" nicket med ei gang! :) Gratulerer så mye med en til på vei! Jeg ble kjempeglad da jeg leste dette, unner deg all verdens med lykke :) Husker jeg satt med tårer i øynene da du skrev om pakkene som kom på døra til Sander, så  mange gode mennesker det finnes rundt forbi! Det blir gøy å følge deg videre :) :)

Oii.. Så fantastiske damer!! Hormoner tar overhånd og tårene renner. Velkommen med ditt sånne Nick, håper vi får henge sammen i lange tider!

Back
Topp