Går tiden fort?

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns :D noen uker flyr spesielt 22-25, men nå føler jeg at jeg har vært I uke 27 kjempelenge. Er 27+2... tror også at jeg syns ukene frem til uke 11 gikk fort. Hmm. Desember føles nærme, mens januar føles veeeldig langt frem I tid! Sniker litt på desember, og de har liksom kommet så mye lengre enn oss:p

Jeg synes den flyr

Jeg synes det går helt vanvittig sakte egentlig.. Føler jeg har vært gravid en evighet, og det er igjen en evighet:p

Jeg syns hver dag går litt for fort! Plutselig er vi i midten av oktober liksom!

Syns det har gått fort siden uke 12 egentlig! Akkurat nå kommer jeg bare til å nesten huske at det er 3 måneder til termin, og når jeg da blir spurt om uker så er det "jo, jeg er jo 28+0 på lørdag!" :D
I tillegg til det er jeg overrasket over at vi allerede er halvveis i oktober :o november føler jeg er måneden hvor jeg vil ha fått alt på plass så mye som mulig da jeg bare vil kose meg i desember :)

Aaalt for fort :) Å det er kun negativt pga at vi ikke har handlet inn noe enda, ikke ordnet noe :p
Men når det gjelder formen å savnet etter å se han, er det perfekt at tiden flyr :)

Jeg synes det går fort, men alikevel så sakte... :)

Det varierer veldig fra dag til dag. Noen dager synes jeg tiden flyr og andre dager så føles det som en evighet til januar. Har noen øyeblikk lyst til å føde nå, mens i neste øyeblikk er jeg absolutt ikke klar for å bli tobarnsmor :P og jeg er absolutt ikke klar for fødsel (men det blir jeg nok aldri :P) Noen dager gleder jeg meg til babykos, amming og trilleturer, mens i neste øyeblikk gruer jeg meg til amming, våkennetter og null egentid. Huff. Tror det er godt det er litt lenge til januar ;)

Synes det går svært sakte akkurat nå. Ser bare frem til at november går mot slutten og man kan kose seg meg advent :-)

Synes tiden går ufattelig sakte! Men det tar seg nok opp igjen på slutten av november og i desember. Og plutselig så er det like før. Men jeg trenger nok å komme til advent før den følelsen snur :-)

Jeg synes tiden går for fort. Denne graviditeten går fortere enn den forrige og jeg som skulle nyte det denne gangen

Jeg synes tiden går for fort. Denne graviditeten går fortere enn den forrige og jeg som skulle nyte det denne gangen
Sånn tenker jeg også.

Jeg rekker jo ikke nyte, tiden flyr! 28 uker allerede! Og det er så mye jeg skulle ha gjort før det blir jul. Både til jul og til babyen som kommer like ettet jul.

Sånn tenker jeg også.

Jeg rekker jo ikke nyte, tiden flyr! 28 uker allerede! Og det er så mye jeg skulle ha gjort før det blir jul. Både til jul og til babyen som kommer like ettet jul.
Veldig enig med dere, skulle jo virkelig nyte denne graviditeten! Ikke for det, jeg nyter å være gravid nå, tiden går bare så alt for fort

Back
Topp