Går tiden fort?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Synes dere tiden fra spraystart til egguttak går fort? Det er jo som regel noen uker da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes dere tiden fra spraystart til egguttak går fort? Det er jo som regel noen uker da.

Syns den står stille jeg Hehe. Kanskje ikke det svaret du ønsket

Jeg spurte så måtte regne med alle mulige svar Bare tenker at man ser vel gjerne SÅ frem til det som skal skje. Heldigvis er det en grei årstid nå hvor tiden kanskje går litt raskere.

Tiden fra sprøytestart til uttak har gått veldig fort for meg ihvertfall. Det er ca. 2 uker. Det er de to ukene etter innsett som har stått stille. 2 uker hvor du bare venter på svar om det har gått eller ikke. Holdt på å bli gal, så pass på at du har ting å gjøre. Møt venninner. Bygg en kommode, strikk en genser. Hva som helst:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes prosessen med medisinering gikk veldig raskt (holdt på i nesten seks uker totalt før uttak), men derimot rugeperioden... Hehe, DA snakker vi ekstremt stressende og at tiden gikk sakte ;).

Uff! Kan tenke meg at den rugetida går sakte. Kommer til å være så fryktelig redd jeg tror jeg, redd for å se en negativ test etter alt det en har vært gjennom liksom.

Jeg var også redd for alt. Og da jeg så testen gikk liksom alt i grus, men utrolig nok, så går det veldig fort over, og man er klar for ny runde. Veldig rart, men hjernen har en tendens til å beskytte oss der. Glemmer fort. Denne gangen skal jeg prøve å holde meg unna tester før jeg faktisk SKAL teste:) Ble gal i huet av alle de negative testene. Det kjennes veldig likt ut som angst hvis du har hatt det? Veldig slitsomt og TOTALT unødvendig med 2 uker tortur hvis man bare tar seg sammen og venter. Det er ikke noe man får gjort hverken fra eller til etter innsett. Dessverre...:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp