Går så sakte...

kristin_2016

Elsker forumet
Jeg har hat bekkenløsning siden uke 10, jobbet til rundt uke 18-20 (?) og siden har gjort INGENTING!

Det er 3 uker til termin, jm sa at mini lå så langt ned at det kan skje når som helst, men jeg syns tiden går sååååå sakte! (tviler på noe skjer de første 14 dagene også...)

Noen som syns tiden går sakte?

Eneste som mangler er fødebagen, og jeg prøver å utsette å utsette å utsette så jeg har noe å gjøre om en uke- halvannen :)
+ kjøpe mme/flasker

( i tilfelle ting skjer med ammingen, sist fikk jeg ikke melk på flere dager etter fødsel)

I hear ya sistah!
Har hatt bekkenløsning siden uke 12, svangerskapspenger siden uke 20. Har nå bygget rede i 4 mnd, og er så lei av å vente! 36+5 idag da. Jeg har ALT klart, fødebagen er klar og har til og med redd opp senga og vugga til lille. Har vasket og strøket alt - tom gulpeklutene!! :D

I hear ya sistah!
Har hatt bekkenløsning siden uke 12, svangerskapspenger siden uke 20. Har nå bygget rede i 4 mnd, og er så lei av å vente! 36+5 idag da. Jeg har ALT klart, fødebagen er klar og har til og med redd opp senga og vugga til lille. Har vasket og strøket alt - tom gulpeklutene!! :D

Godt det ikke bare er meg som er tiiidlig ute :P
Men sånn er det når man er helt HC, noe må man prøve å bruke dagene på, og tar man en ting om dagen så er man plutselig fort ferdig! :)

Jeg har også gått hjemme siden juni, men her har det vært så mye at jeg syns tiden har gått for fort :p men tror det blir å gå saktere nå

Gått hjemme siden oktober 2014 her :p men frøkna begynte ikke i bgg før august da, så syns tiden har gått fort egentlig. Har mer nok å finne på her hjemme, men nå mot slutten som jeg er ekstra sliten så syns jeg det går veeeldig tregt. Går jo bare og venter :o

Jeg syns tiden går altfor fort! Jeg føler meg ikke klar he he jeg er i uke 34+3 så fortsatt noen uker igjen. Nå har jeg en 6-åring på skole og med fritidsaktiviter så ukene flyr her! He he

Jeg er 37+4 og jeg synes så absolutt ikke tiden går sakte. Jeg håper å gå iallefall til slutten av november ;) Men det hadde sikkert vært annerledes om jeg hadde hatt mange uker hjemme allerede, for hadde jo siste jobbdag på fredag

Synes det har gått veldig fort til nå, jeg :O Men jeg skriver notater på telefonen hver kveld over hva jeg kan gjøre dagen etterpå :)
Det er veldig ryddig og system i hele huset nå, for å si det sånn.. Bilen er ryddet og støvsugd og kjelleren er ryddet og sortert.
Imorgen hiver jeg meg igang med å pusse trappetrinn så den kan males :P
Nå skal det jo sies at jeg ikke har bekkenløsning da :)

Jeg har hat bekkenløsning siden uke 10, jobbet til rundt uke 18-20 (?) og siden har gjort INGENTING!

Det er 3 uker til termin, jm sa at mini lå så langt ned at det kan skje når som helst, men jeg syns tiden går sååååå sakte! (tviler på noe skjer de første 14 dagene også...)

Noen som syns tiden går sakte?

Eneste som mangler er fødebagen, og jeg prøver å utsette å utsette å utsette så jeg har noe å gjøre om en uke- halvannen :)
+ kjøpe mme/flasker

( i tilfelle ting skjer med ammingen, sist fikk jeg ikke melk på flere dager etter fødsel)

Er 37+2 i dag. Hatt bekkenløsning siden starten. Syns tiden går så innmari sakte. Men det skyldes sikkert at jeg ikke klarer å utføre så mye i løpet av en dag pga store smerter i bekkenet. Ettersom bekkenet ikke bare klager på dagen men på natta også, så sover jeg dårlig i tillegg.

Er 37+2 i dag. Hatt bekkenløsning siden starten. Syns tiden går så innmari sakte. Men det skyldes sikkert at jeg ikke klarer å utføre så mye i løpet av en dag pga store smerter i bekkenet. Ettersom bekkenet ikke bare klager på dagen men på natta også, så sover jeg dårlig i tillegg.

høres kjent ut!
Sover til alle tider når jeg klarer å sove :( morgen, kveld, dag el natta... spiller ingne rolle, bare jeg får sove

høres kjent ut!
Sover til alle tider når jeg klarer å sove :( morgen, kveld, dag el natta... spiller ingne rolle, bare jeg får sove

Prøver også å sove når jeg kan.. men e ikke like lett det heller. Gleder meg til å være "herre" over min egen kropp igjen, selvom jeg vet av erfaring at jeg blir å plages med bekkenet en stund etter fødsel også.

Back
Topp