Går på veggen!!

CatieS

Forelsket i forumet
Det er så mye sutring og klaging her om dagen at jeg snart går på veggen...!
Eldstemann har hatt fire uker sommerferie og vi har kun vært hjemme, så det har vært endel sutring. Nå er det tilbake i bhagen heldigvis... :)
Yngstemann begynner i barnehagen på mandag og så begynner jeg å jobbe (ny jobb) noen dager etter det.

Nå kjenner jeg at jeg trenger tid for meg selv og lurer på hva i alle dager jeg kan gjøre..?!
Jeg bor litt utenfor Oslo, men tør ikke dra inn dit pga terrorfaren (jeg vet det helt sikkert er overdrivelse, men etter jeg fikk barn tør jeg ikke ta sjansen på å skulle utsette meg for noe unødvendig fare om dere skjønner).

Mannen sier jeg kan få hele morgendagen til disposisjon etter et mindre utbrudd i dag hvor jeg uttrykte at jeg nå virkelig trenger litt alenetid.. o_O :p

Har dere noen tips ift hva jeg kan gjøre, se, oppleve kun for meg selv? :confused005 :dance008
 
Spa? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Var ikke noen ledige spatimer i nærheten, men nå er jeg innlosjert på hotell kun me, myself and I :D
Skal sove godt, se på tv hele kvelden og trolig bestille take away fra Egons ;) Hvis de har da :confused:

Dette er deilig!!!
Kos deg masse å slapp av :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Var ikke noen ledige spatimer i nærheten, men nå er jeg innlosjert på hotell kun me, myself and I :D
Skal sove godt, se på tv hele kvelden og trolig bestille take away fra Egons ;) Hvis de har da :confused:

Dette er deilig!!!

Nyyyyyt :D
 
Var ikke noen ledige spatimer i nærheten, men nå er jeg innlosjert på hotell kun me, myself and I :D
Skal sove godt, se på tv hele kvelden og trolig bestille take away fra Egons ;) Hvis de har da :confused:

Dette er deilig!!!

Det der er jammen det smarteste jeg har hørt noen mamma noengang har gjort!! Flott at du tar deg litt alenetid! Det burde vært lovpålagt for alle småbarnsforeldre!
 
Å herregud det hørtes deilig ut!! Håper du sov godt og kosa deg med take away!!!
 
Tusen takk :D Det var utrolig deilig og ved at jeg fikk omtrent 24 timer helt for meg selv, men kunne titte i butikker, gå på kafé osv, var helt avgjørende nå for humøret kjente jeg. Jeg kom virkelig hjem med et mye bedre gumør og vesentlig lenger lunte. Anbefales absolutt alle, men man må prøve å legge vekk den dårlige samvittigheten for at man gjør noe sånt helt alene. Det klarte jeg og jeg nøt det virkelig til det fulle!! :smiley-bounce016
 
Tusen takk :D Det var utrolig deilig og ved at jeg fikk omtrent 24 timer helt for meg selv, men kunne titte i butikker, gå på kafé osv, var helt avgjørende nå for humøret kjente jeg. Jeg kom virkelig hjem med et mye bedre gumør og vesentlig lenger lunte. Anbefales absolutt alle, men man må prøve å legge vekk den dårlige samvittigheten for at man gjør noe sånt helt alene. Det klarte jeg og jeg nøt det virkelig til det fulle!! :smiley-bounce016
Så deilig. :) jeg vurderer gjøre det samme. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp