Går over tiden

Maja83

Blir kjent med forumet
Sensommerskattene 2023
Hei. Flere her som går over termin? Eg hadde termin 20, nå e det 23. Var på sykehuset i dag, livmorhals va ikke moden.. Blir satt i gang neste uke på torsdag visst ingenting skjer før. Lure litt på koss eg ska holde ut:rolleyes:
 
Termin i dag, så regner meg allerede som på overtid ettersom det ikke er noe tegn til at fødselen starter i dag. Håper han kommer av seg selv i løpet av uka. Er ellers i veldig fin form og prøver å være tolmodig. Eneste vi har prøvd er å ha sex, men det har ikke akkurat gjort så mye. :happy090
 
Termin i morgen, og forstår at det ikke vil skje noe innen det. Prøver bare å være tålmodig, slapper av og sover mye. Da går også tiden fortere.
 
Ikke over teknisk sett enda med termin i morgen, men virker ikke som om så mye skjer før det. Aner ikke hvordan det står til da ingen har sjekket meg, og har neste time på sykehuset på onsdag. Jeg prøver bare å slappe av så mye som mulig. Er ikke så mye å få gjort uansett. Også holder jeg meg mye unna alt av termingrupper egentlig. Blir stresset og irritert av å høre om at alle andre kommer i gang når det ikke skjer en dritt her, så jeg får heller komme sterkere tilbake etter fødsel når jeg ikke blir så påvirket mentalt :p
 
Gikk over 5 dager. Ble strippet på overtidskontroll, gutten kom noen timer etter:)
Men jeg føler med deg, dagene etter termin virker som uker:Heartred
 
Hvordan får dere overtidskontroll så raskt etter termin? Jeg har ikke fått noe neste time, etter at jeg hadde siste svangerskapskontroll i uke 40‍♀️
Jeg var på ekstra kontroll på Ullevål på mandag pga. avvikende SF-mål. Da jeg var der satt de opp neste time til overtidskontroll som blir på onsdag igjen. Hvis ikke jeg hadde vært der så hadde jeg hatt kontroll hos vanlig jordmor på termindatoen (i dag) og da hadde hun henvist meg til overtidskontroll. Håper jeg ikke trenger timen neste uke da, men kjenner ingen tegn til fødsel foreløpig :rolleyes:
 
Jeg var på ekstra kontroll på Ullevål på mandag pga. avvikende SF-mål. Da jeg var der satt de opp neste time til overtidskontroll som blir på onsdag igjen. Hvis ikke jeg hadde vært der så hadde jeg hatt kontroll hos vanlig jordmor på termindatoen (i dag) og da hadde hun henvist meg til overtidskontroll. Håper jeg ikke trenger timen neste uke da, men kjenner ingen tegn til fødsel foreløpig :rolleyes:
Ah, okei, da skjønner jeg. Har også termin i dag, og har en overtidskontroll hos jordmor om 9 dager, men den er satt opp for lenge siden. Skulle gjerne hatt en overtidskontroll på sykehuset f. eks. i løpet av neste uke i stedet! Ellers får jeg bare håpe på at babyen melder sin ankomst før den tid, kjenner at jeg ikke orker å vente helt til 4. september for overtidskontroll:rolleyes:
 
Hei. Flere her som går over termin? Eg hadde termin 20, nå e det 23. Var på sykehuset i dag, livmorhals va ikke moden.. Blir satt i gang neste uke på torsdag visst ingenting skjer før. Lure litt på koss eg ska holde ut:rolleyes:
Hei føler med deg. Hadde termin 21, venter fortsatt man blir utålmodig. Prøver og få tiden til å gå med å slappe bare helt av med en serie. Eller finne en avslappende «hobby»
 
Termin i dag, men virker ikke som hun har noe hast med å komme. Eneste tegn på at noe kanskje skjer snart/modning er slimproppen som gikk i går. Fikk et håp om at fødsel ikke var så langt unna ettersom det skjedde så nært termin, men er nok bare å smøre seg med tålmodighet :happy090 Spennende å se om det blir august eller september baby:Heartpink
 
Back
Topp