Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Er så utålmodig og lei av å vente. Har mye kynnere og murringer, men skjer lite….Har termin idag. Ingen tegn til fødsel enda
Har en del kynnere og murring på kvelden, og idag kjenner jeg at magen er litt rar - litt sånn må på do, men ikke nok, på en måteSamme her Er så utålmodig og lei av å vente. Har mye kynnere og murringer, men skjer lite….
Håper det betyr at noe er i gang og at det snart skjer noe hos degHar en del kynnere og murring på kvelden, og idag kjenner jeg at magen er litt rar - litt sånn må på do, men ikke nok, på en måte
Det var fint! Takk for at du delerSniker fra september. Har gått 6 og 8 dager over med begge mine, og forventer det samme denne gangen. Synes dette diktet er så fint. Ville bare dele
Vis vedlegget 413060
Takk det samme til deg! Snart må det vel være vår tur ogsåHåper det betyr at noe er i gang og at det snart skjer noe hos deg
Tusen takk Ja, det må det!Takk det samme til deg! Snart må det vel være vår tur også
Hvordan får dere overtidskontroll så raskt etter termin? Jeg har ikke fått noe neste time, etter at jeg hadde siste svangerskapskontroll i uke 40Gikk over 5 dager. Ble strippet på overtidskontroll, gutten kom noen timer etter
Men jeg føler med deg, dagene etter termin virker som uker
Jeg var på ekstra kontroll på Ullevål på mandag pga. avvikende SF-mål. Da jeg var der satt de opp neste time til overtidskontroll som blir på onsdag igjen. Hvis ikke jeg hadde vært der så hadde jeg hatt kontroll hos vanlig jordmor på termindatoen (i dag) og da hadde hun henvist meg til overtidskontroll. Håper jeg ikke trenger timen neste uke da, men kjenner ingen tegn til fødsel foreløpigHvordan får dere overtidskontroll så raskt etter termin? Jeg har ikke fått noe neste time, etter at jeg hadde siste svangerskapskontroll i uke 40
Ah, okei, da skjønner jeg. Har også termin i dag, og har en overtidskontroll hos jordmor om 9 dager, men den er satt opp for lenge siden. Skulle gjerne hatt en overtidskontroll på sykehuset f. eks. i løpet av neste uke i stedet! Ellers får jeg bare håpe på at babyen melder sin ankomst før den tid, kjenner at jeg ikke orker å vente helt til 4. september for overtidskontrollJeg var på ekstra kontroll på Ullevål på mandag pga. avvikende SF-mål. Da jeg var der satt de opp neste time til overtidskontroll som blir på onsdag igjen. Hvis ikke jeg hadde vært der så hadde jeg hatt kontroll hos vanlig jordmor på termindatoen (i dag) og da hadde hun henvist meg til overtidskontroll. Håper jeg ikke trenger timen neste uke da, men kjenner ingen tegn til fødsel foreløpig
Hei føler med deg. Hadde termin 21, venter fortsatt man blir utålmodig. Prøver og få tiden til å gå med å slappe bare helt av med en serie. Eller finne en avslappende «hobby»Hei. Flere her som går over termin? Eg hadde termin 20, nå e det 23. Var på sykehuset i dag, livmorhals va ikke moden.. Blir satt i gang neste uke på torsdag visst ingenting skjer før. Lure litt på koss eg ska holde ut