Går nok ikke veien denne gang

Stueplanten

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Fikk hastetime hos legen i dag pga rielignende smerter siden onsdag. Trolig er det MA da symptomer også har forsvunnet. Heldigvis ville sykehuset ta i mot meg allerede i dag så det blir UL og evt utskrapning allerede om få timer. Greit å få det gjort før helgen. Supre leger som tar meg alvorlig.

Så nå sitter jeg her sulten (fikk ikke spise tilfelle narkose) og litt likegyldig/ i sjokk. Kjenner på at det finnes verre ting i verden og dette skal vi takle. Er jo velsignet med to flotte barn allerede. Sorgen kommer nok mer etterhvert, tenker jeg.

Trengte bare å fortelle det til noen.

[emoji813] Ta vare på hverandre!

Ta godt vare på hverandre og gi deg selv lov til å både sørge og gråte. Det er tungt å gå igjennom en ma. Stor klem

Tusen takk alle! Satt stor pris på ord og klemmer når jeg satt og ventet på å få komme inn:Heartred

Nå er jeg helt lamslått. Etter å ha lett etter hjerteaktivitet i det som kjentes ut som en evighet så så de at det livløse fosteret leet på seg. Så fant de etter hvert et bankende hjerte likevel!:Heartred ca 9 uker!!

Nå håper jeg det fortsetter å banke og at smertene gir seg så jeg kan slappe av og nyte svangerskapet. :)

Tusen takk alle! Satt stor pris på ord og klemmer når jeg satt og ventet på å få komme inn:Heartred

Nå er jeg helt lamslått. Etter å ha lett etter hjerteaktivitet i det som kjentes ut som en evighet så så de at det livløse fosteret leet på seg. Så fant de etter hvert et bankende hjerte likevel!:Heartred ca 9 uker!!

Nå håper jeg det fortsetter å banke og at smertene gir seg så jeg kan slappe av og nyte svangerskapet. :)

Herlig!!!

Ååååh så fantastisk.

Så fantastisk å høre! ❤️

Wow hvor fantastisk er ikke det da! Håper h*n bare hadde gjemt seg ekstra godt! Blir du sjekket opp fremover? Rielignende smerter er jo ikke greit.

Så flott at de tok deg på alvor og at alt likevel stod bra til med den lille [emoji176] Den er nok en liten fighter [emoji6]

Nydelig! Tenk at det faktisk kan gå sånn når en tror det har gått galt :)

Wow hvor fantastisk er ikke det da! Håper h*n bare hadde gjemt seg ekstra godt! Blir du sjekket opp fremover? Rielignende smerter er jo ikke greit.

Tror ikke jeg får noen ekstra oppfølging, men skulle ta kontakt om vondtene tok seg opp. Nå har det vært bedre i dag enn igår, så tenker det kanskje bare er livmora mi som har «lekt mensen» siden jeg skulle hatt den i disse tider.

Back
Topp