Går ned i vekt

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Til dere som går ned i vekt.

Det er jo vanlig å gå ned i vekt i starten, men hvor mye har du gått ned og hvor langt er du?

Jeg har gått ned ca 3 kg på ca 4 uker. Er 9+0. Det skyldes jo lite matlyst og oppkast, så det har jo en forklaring.

Har gått ned 2 kg av samme grunn. Er 9+4 men føler matlysten er på bedringens vei så satser på det ikke er mange ukene før tallene er på vei opp igjen [emoji85][emoji28][emoji106]

Hei! Jeg varierer litt i vekt,men har gått ned ca 3 kg siden jeg ble gravid. Men jeg merker at jeg å gå litt opp igjen næ som jeg har fått i hvertfalm litt bedre matlyst:)

Kjenner jeg begynner å engste meg litt. Får nesten ikke i meg mat og kaster opp daglig. Får i meg litt smoothie og noe saftis. Lager mannen seg mat, kaster jeg opp da også :hungover:

Kjenner jeg begynner å engste meg litt. Får nesten ikke i meg mat og kaster opp daglig. Får i meg litt smoothie og noe saftis. Lager mannen seg mat, kaster jeg opp da også :hungover:
Jeg kastet opp hele tiden og fikk ikke i meg mat. Har nettopp vært innlagt og fått litt påfyll av veske, noe som var utrolig deilig.
Kanskje du trenger det også?

Jeg kastet opp hele tiden og fikk ikke i meg mat. Har nettopp vært innlagt og fått litt påfyll av veske, noe som var utrolig deilig.
Kanskje du trenger det også?

Jeg får jo i meg noe mat (is, smoothie, litt yoghurt). Jeg ser det an et par dager til, så kontakter jeg evt jordmor eller lege.

Har du gått ned i vekt? Så det sto på en side man ikke skal gå ned mer enn 5% av kroppsvekten sin.

Jeg får jo i meg noe mat (is, smoothie, litt yoghurt). Jeg ser det an et par dager til, så kontakter jeg evt jordmor eller lege.

Har du gått ned i vekt? Så det sto på en side man ikke skal gå ned mer enn 5% av kroppsvekten sin.
Det eneste jet kunne sammenligne med var en vekt som var 14 dager gammel, men hadde gått ned 3 kilo. Sykepleierne var mer opptatt av hvor mye jeg tisset, for man skal visst tisse minst 1 liter. Jeg måtte skrive drikke/tisseliste og matliste da jeg var innlagt, men hadde ikke spist på noen dager da pga spying uansett hva jeg gjorde.

Jeg har gått ned 4 kg og har stabilisert meg der, selvom kvalmen nå kun går i perioder og jeg klarer å spise regelmessig. Men det varer vel ikke mye lenger, siden jeg nå er 3 mnd [emoji51]

Jeg gikk ned 2 kg mellom uke 6-11 pga. Konstant oppkast, men hos legen forrige uke 12+5 hadde jeg gått opp 1,5 kg igjen. Så kg kommer med en gang kvalmen forsvinner og matlysten kommer igjen :) nå er jeg konstant sulten istedenfor :joyful:

Jeg har også godt ned 3 kg på 4 uker pga kvalme og oppkast. Det går helt fint og jeg er jo i katogorien overvektig så det er ikke som om noen egentlig ser det.. [emoji17]

Har gått ned 2kg og er 8+6 i dag. Kjenner meg virkelig lei av denne kvalmen nå :hungover: Har ikke noe særlig til overs heller så trenger ikke akkurat å gå ned. Gleder meg til å nyte mat igjen :hilarious:

Jeg har gått ned 4 kg siden første dag i siste mens. Men, jeg var allerede på vei ned, så da vi fikk positiv test hadde jeg gått ned 2 kg. Vekten har holdt seg ganske stabil frem til nå, hvor jeg plutselig har begynt med oppkast og da røk det to kilo fort.

Back
Topp