Går ned i vekt

gravid med nr 4

Andre møte med forumet
Er det noen andre som går ned i vekt?
Blir litt bekymret, har den siste mnd gått ned så mye som 10 kg! Er nå 13 uker på vei.
Har vært litt småuggen, men har ikke kastet opp. Spiser egentlig ganske normalt.
Er det noen grunn til bekymring? Skal ikke på første kontroll før om 1 uke :/

Jeg er 14+5 i dag å jeg har gått ned 6-7 kg siden jeg ble gravid.. jeg får ikke i meg mere enn 2 brødskiver om dagen :( har desverre ikke matlyst i det hele tatt. veier 60kg nå. Jeg lurer egentlig på det samme..

Jeg har også gått ned 10kg. Men det eg på grunn av oppkast og dårlig matlyst. Jeg er 14 uker nå og nå er vekta begynt å stabilisere seg.. Men legen sa til meg at fostere klarer å ta til seg den næringen den trenger. :)

Eg o e 11 veker å har gått ner 7 kg.

Godt at det er flere, da er det vel ikke noe å bekymre seg for :)
Som dere ser er dette mitt svangerskap nr 4 ;)
Men har ikke ved noen av de tidligere svangerskapene gått ned i vekt :)

har gått ned 4,5 kg siden jeg ble gravid. men har ikke vært plaget med kvalme og oppkast. 

har gått ned 4,5 kg siden jeg ble gravid. er 14 uker nå. men har ikke vært plaget med kvalme og oppkast, så er kun for at jeg har dårlig matlyst..

Jeg har gått ned 7 kg til nå, er 15-16 uker. Har hyperemesis. Skal veldig mye til før babyen ikke kan ta næring. Skjedde meg i sist svangerskap og da fikk babyen vekstavvik og ble tatt med keisersnitt i uke 34. Men da var vekta mi nede på 45 kg og intravenøst hjalp ikke. Er nå på 47 kg og begynner å bli veldig nervøs for at det samme kan skje igjen. Men skal få god oppfølging på fødepoliklinikken/ sykehuset denne gang.. Snakk med legen din om dette. Er ikke bra å gå ned 10 kg i begynnelsen av svangerskapet. Men noen har mer å gå på så kommer også an på ditt utgangspunkt. Om babyen har reserver og ta av... Det blir viktigst fra 5 måned og utover hvor babyen for alvor begynner å legge på seg...

Back
Topp