Går med følelsen at noe er galt

<3 klem
 
Har ikke du vært å målt hcg tidligere? Kan du måle igjen? Ingen symptomer trenger jo ikke bety at noe er galt, men om du bekymrer deg er det jo greit å sjekke det som kan sjekkes :)
 
Har ikke du vært å målt hcg tidligere? Kan du måle igjen? Ingen symptomer trenger jo ikke bety at noe er galt, men om du bekymrer deg er det jo greit å sjekke det som kan sjekkes :)
Joda har målt og den ligger super høyt iforhold til dsger etter EL.
Skal også på UL på sykehuset på fredag så ds vet jeg jo mer!:)

Er så vandt med og spy, spy og spy når jeg er gravid. Men muligens jeg har vert nermere 7 uker når jeg har spydd...husker ikke.
 
Jeg er 5+2 å har kun ømme/vonde pupper og oppblåst. Var uggen med de 2 første, men mulig det kom senere, jeg husket ikke helt ;) Godt å slippe kvalmen å, men skjønner du blir bekymret.
 
Jeg hadde ingen symptomer i uke 5. På det tidspunktet er det jo mange som ikke vet at de er gravide engang :) Symptomene mine kom i uke 7-8 :)
 
Symptomene kommer nok. Eller du er heldig og slipper.
Din hcg er jo uansett svimlende bra!
 
Hadde det helt likt i forrige uke (når jeg fant ut at jeg var gravid) Jeg hadde heller ingen symptomer i forrige uke. Men woops, på søndag 6+0 så ble jeg trøtt, å nå sitter jeg her småkvalm. Er ganske sikker på at jeg kommer til å begynne å kaste opp i morgen.
Så gled deg til neste uke :p
 
Hadde det helt likt i forrige uke (når jeg fant ut at jeg var gravid) Jeg hadde heller ingen symptomer i forrige uke. Men woops, på søndag 6+0 så ble jeg trøtt, å nå sitter jeg her småkvalm. Er ganske sikker på at jeg kommer til å begynne å kaste opp i morgen.
Så gled deg til neste uke :p
hurra ;) hehe
 
Back
Topp