Går litt "overboard" med planlegging...

Starbucks

Forumet er livet
Er det bare meg som er nesten ferdig med planlegging av baby og bare mangler å kjøpe inn maling til barnerommet? Hehe:) Jeg føler jeg tar litt av innimellom. Men så er jeg ekstremt kontrollfreak og må ha alt på stell. Mangler bare mitt lille hjertebarn som skal flytte inn. Jeg er såklart realist oppi all denne galskapen min, men synes det er så koselig!!:):D
Vil bare legge til at jeg faktisk ikke har kjøpt noe, men har laget en liste over hva jeg trenger, og hvor jeg får kjøpt det:)

Last edited:
Hihi... Vi har alt klart etter snuppa vi, mangler vel evt bare å kjøpe inn gutteklær hvis vi får en gutt. Så må rommet males ;) Innsett idag, så krysser fingrene for positiv test om 2 uker ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hihi... Vi har alt klart etter snuppa vi, mangler vel evt bare å kjøpe inn gutteklær hvis vi får en gutt. Så må rommet males ;) Innsett idag, så krysser fingrene for positiv test om 2 uker ;)

Wow!! Masse lykke til i dag! :D :D :D

Hvor er du i løpet da?

Jeg skal på kontroll i dag også er det uttak onsdag:) Er kjempespent på å se om kroppen har klart å lage det den skal:)

Hehe, redebygging har vi vel alle drevet med, enten det var nødvendig (i form av en etterlengtet spire i magen) eller ei. Kos deg med planlegging, du, så skal du se det plutselig kommer en positiv test ;).

Kanskje det er det som trengs for å gjøre kroppen klar for å ta imot et befruktet egg?:) Lov å håpe ihvertfall:)

Har en del fra snuppa, men jeg har kjøpt inn en haug med nyfødt tøybleier. De er jo supersøte og gleder meg sååå mye til å bruke de på en liten, ny baby:) så nei, du er ikke alene!! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg prøver å ikke kjøpe noe barne klær eller planlegge fremtiden. Men jeg må innrømme at det er veldig vanskelig å la det være, jeg forstår deg veldig godt Starbucks. Jeg har allerede begynt å se litt på klær for gravide :-D

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har en del fra snuppa, men jeg har kjøpt inn en haug med nyfødt tøybleier. De er jo supersøte og gleder meg sååå mye til å bruke de på en liten, ny baby:) så nei, du er ikke alene!! :)

Men har du blitt gravid enda da? Jeg har jo ikke engang tatt ut egg enda. Hehehe:)

Jeg tør ikke kjøpe inn noe enda, for jeg vet jo ikke hvilket kjønn vi ender opp med. Om vi i det hele tatt blir gravide da:)

Gikk d bra på kontroll i dag da? Fikk satt inn ett perfekt 4delt egg i dag jeg ;)

Det gikk veldig fint:) Hadde 3-4 bra eggposer, og blir uttak på mandag!:) Så bra! Gratulerer så mye! Ååå! Spennende! Nå sitter egget der i 9 mnd til vøtt! Hehe:)

Men har du blitt gravid enda da? Jeg har jo ikke engang tatt ut egg enda. Hehehe:)

Ikke gravid endå nei:) med mindre det klaffer naturlig denne syklusen. Er jo lov å håpe:)

Skal på forsamtale i mars og om alle svar til blodprøver er klare starter vi forsøk på neste syklus evt april syklusen min.

Masse lykke til med ruginga jenter! Håper dere snart får bruk for masse søte babyting!!:)

Lykke til du også! Det er altfor mye søte ting å få kjøpt til babyer:) Du får lage deg en dagbok så vi kan heie på deg og se hvordan det går med deg, da:)

Jeg kjøpte vogn 5 uker på vei og seng 6 uker på vei... Mista 6+5... Nå står vogna gjemt hos svigers og senga platpakka bak døra på soverommet... Trur ikke jeg kommer til og bli så glad neste gang... Og handle ting med en gang... Føler meg litt brent...

Sent from my iPad using BV Forum

Når jeg ble gravid med frøkna ville jeg nesten ikke kjøpe noe før etter 30 uker. Ble nesten irritert når folk spurte hvordan vi skulle gjøre det med pappaperm og slikt fordi jeg nesten ikke trodde at det var virkelig. Ble liksom virkelig da jeg hadde henne i armene.

Fremdeles er jeg ikke supersikker på om vi kan klare på få en til baby, men håper selvsagt at det skal gå på den ene el den andre måten.

Dagbok må he kanskje få meg. Godt å få ut litt damp inn i mellom:)

Jeg kjøpte vogn 5 uker på vei og seng 6 uker på vei... Mista 6+5... Nå står vogna gjemt hos svigers og senga platpakka bak døra på soverommet... Trur ikke jeg kommer til og bli så glad neste gang... Og handle ting med en gang... Føler meg litt brent...

Trist å høre at du mista. Håper spiren sitter neste gang!! Klem

Det forstår jeg veldig godt. Så utrolig leit å høre:( Jeg hadde nok følt det på samme måte som deg. Jeg har heldigvis ingen kjøpetrang enda, men jeg har begynt planlegging. Jeg elsker å lage lister og har "to do"-lister på alt som skjer:)
Er du igang med nytt forsøk?

Når jeg ble gravid med frøkna ville jeg nesten ikke kjøpe noe før etter 30 uker. Ble nesten irritert når folk spurte hvordan vi skulle gjøre det med pappaperm og slikt fordi jeg nesten ikke trodde at det var virkelig. Ble liksom virkelig da jeg hadde henne i armene.

Fremdeles er jeg ikke supersikker på om vi kan klare på få en til baby, men håper selvsagt at det skal gå på den ene el den andre måten.

Dagbok må he kanskje få meg. Godt å få ut litt damp inn i mellom:)

Jeg har troa på deg!!:) Vi skal få vårt lille vidunder alle sammen!:) Eller vidunder nr 2 (3,4,5 eller 6) :D Dagbok er genialt. Også er det litt kjekt å lese om andres reise gjennom denne labyrinten med blindveier og rundkjøringer. Hehe:) Og jeg er verdensmester i dårlige metaforer:)

Back
Topp