Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du SKAL komme etter duHåper jeg kan komme ett ganske snart
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
JaaDu SKAL komme etter du![]()
Æsj..Du kommer nok du ogsåJaamen kommer nok ikke etter i dag
negativ fortsatt
![]()
JuppÆsj..Du kommer nok du også![]()
D var d å holde seg daJuppsitter me en følelse av at el kan ha vært så sent ute som sist lørdag og da er jeg vel egentlig bare 6 dpo
skal prøve å holde meg til onsdag
![]()
Nei det blir ikke lett men heldigvis skal jeg jobbe de neste 4 dagene så da kanskje jeg klarer å konsentere meg om noe annet i mellom tiden etter en ukes fri fD var d å holde seg daIkke lett d..Er så glad for at min var sterkere i dag så nå venter jeg bare på at du skal komme etter meg
![]()
Er lettere å "glemme" da man har noe å gjøre ja, men Gud så spennendeNei det blir ikke lett men heldigvis skal jeg jobbe de neste 4 dagene så da kanskje jeg klarer å konsentere meg om noe annet i mellom tiden etter en ukes fri f
Gratulerer så masse du er offisielt gravid![]()
Den følelsen skjønner jeg godtEr lettere å "glemme" da man har noe å gjøre ja, men Gud så spennendeEr vel ikke tvil lenger m mine tester, men håper bare den sitter nå å ikke slipper som sist..Føler ikke jeg kan juble før jeg er fem uker nå etter kjemisk sist..Har mer trua denne gangen så skal ta meg en tur på apoteke i dag å kjøpe folat så jeg får begynt m d i hvertfall
Ja nå skal d sitte løpet ut for ossDen følelsen skjønner jeg godtmen nå så skal den lille rakkern sitte løpe ut for oss begge
værtfall for deg til å begynne med så kommer jeg brakende etter starks
Ja det kan være lurt å begynne med![]()
Ja det skal jeg nok:d går ikke stille i dørene da lenger neiJa nå skal d sitte løpet ut for ossDu kommer nok etter m ett smell du tenker jeg
![]()
Hehe..Nei da skal d merkesJa det skal jeg nok:d går ikke stille i dørene da lenger nei![]()
Gjett omHehe..Nei da skal d merkes![]()
Årh, krysser fortsatt fingrene da, som du sier hvis el har vært litt sen! Føler også tiden snegler seg av gårde, kjedelig!!Jaamen kommer nok ikke etter i dag
negativ fortsatt
![]()