Går inn m en fot :-)

samaha27

Elsker forumet
Etter test m strimmel i morges og en ny test m stav i sted m samme resultat går jeg inn her m en fot:)Håper bare testene blir sterkere fremover og at spiren sitter denne gangen:)
 
Gratulerer :) så koselig at vi begynner å bli noen her nå, både litt kjedelig og spennende å være de første :p


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Håper jeg kan komme ett ganske snart :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jupp :D sitter me en følelse av at el kan ha vært så sent ute som sist lørdag og da er jeg vel egentlig bare 6 dpo :p skal prøve å holde meg til onsdag :)
D var d å holde seg da;)Ikke lett d..Er så glad for at min var sterkere i dag så nå venter jeg bare på at du skal komme etter meg:)
 
D var d å holde seg da;)Ikke lett d..Er så glad for at min var sterkere i dag så nå venter jeg bare på at du skal komme etter meg:)
Nei det blir ikke lett men heldigvis skal jeg jobbe de neste 4 dagene så da kanskje jeg klarer å konsentere meg om noe annet i mellom tiden etter en ukes fri f:D
Gratulerer så masse du er offisielt gravid :D
 
Nei det blir ikke lett men heldigvis skal jeg jobbe de neste 4 dagene så da kanskje jeg klarer å konsentere meg om noe annet i mellom tiden etter en ukes fri f:D
Gratulerer så masse du er offisielt gravid :D
Er lettere å "glemme" da man har noe å gjøre ja, men Gud så spennende:DEr vel ikke tvil lenger m mine tester, men håper bare den sitter nå å ikke slipper som sist..Føler ikke jeg kan juble før jeg er fem uker nå etter kjemisk sist..Har mer trua denne gangen så skal ta meg en tur på apoteke i dag å kjøpe folat så jeg får begynt m d i hvertfall
 
Er lettere å "glemme" da man har noe å gjøre ja, men Gud så spennende:DEr vel ikke tvil lenger m mine tester, men håper bare den sitter nå å ikke slipper som sist..Føler ikke jeg kan juble før jeg er fem uker nå etter kjemisk sist..Har mer trua denne gangen så skal ta meg en tur på apoteke i dag å kjøpe folat så jeg får begynt m d i hvertfall
Den følelsen skjønner jeg godt :) men nå så skal den lille rakkern sitte løpe ut for oss begge:) værtfall for deg til å begynne med så kommer jeg brakende etter starks :D

Ja det kan være lurt å begynne med :)
 
Den følelsen skjønner jeg godt :) men nå så skal den lille rakkern sitte løpe ut for oss begge:) værtfall for deg til å begynne med så kommer jeg brakende etter starks :D

Ja det kan være lurt å begynne med :)
Ja nå skal d sitte løpet ut for oss:)Du kommer nok etter m ett smell du tenker jeg:D
 
Jaa :D men kommer nok ikke etter i dag :p negativ fortsatt :(
Årh, krysser fortsatt fingrene da, som du sier hvis el har vært litt sen! Føler også tiden snegler seg av gårde, kjedelig!! :P
 
Back
Topp