Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du SKAL komme etter duHåper jeg kan komme ett ganske snart
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Jaa men kommer nok ikke etter i dag negativ fortsattDu SKAL komme etter du
Æsj..Du kommer nok du ogsåJaa men kommer nok ikke etter i dag negativ fortsatt
Jupp sitter me en følelse av at el kan ha vært så sent ute som sist lørdag og da er jeg vel egentlig bare 6 dpo skal prøve å holde meg til onsdagÆsj..Du kommer nok du også
D var d å holde seg daIkke lett d..Er så glad for at min var sterkere i dag så nå venter jeg bare på at du skal komme etter megJupp sitter me en følelse av at el kan ha vært så sent ute som sist lørdag og da er jeg vel egentlig bare 6 dpo skal prøve å holde meg til onsdag
Nei det blir ikke lett men heldigvis skal jeg jobbe de neste 4 dagene så da kanskje jeg klarer å konsentere meg om noe annet i mellom tiden etter en ukes fri fD var d å holde seg daIkke lett d..Er så glad for at min var sterkere i dag så nå venter jeg bare på at du skal komme etter meg
Er lettere å "glemme" da man har noe å gjøre ja, men Gud så spennendeEr vel ikke tvil lenger m mine tester, men håper bare den sitter nå å ikke slipper som sist..Føler ikke jeg kan juble før jeg er fem uker nå etter kjemisk sist..Har mer trua denne gangen så skal ta meg en tur på apoteke i dag å kjøpe folat så jeg får begynt m d i hvertfallNei det blir ikke lett men heldigvis skal jeg jobbe de neste 4 dagene så da kanskje jeg klarer å konsentere meg om noe annet i mellom tiden etter en ukes fri f
Gratulerer så masse du er offisielt gravid
Den følelsen skjønner jeg godt men nå så skal den lille rakkern sitte løpe ut for oss begge værtfall for deg til å begynne med så kommer jeg brakende etter starksEr lettere å "glemme" da man har noe å gjøre ja, men Gud så spennendeEr vel ikke tvil lenger m mine tester, men håper bare den sitter nå å ikke slipper som sist..Føler ikke jeg kan juble før jeg er fem uker nå etter kjemisk sist..Har mer trua denne gangen så skal ta meg en tur på apoteke i dag å kjøpe folat så jeg får begynt m d i hvertfall
Ja nå skal d sitte løpet ut for ossDu kommer nok etter m ett smell du tenker jegDen følelsen skjønner jeg godt men nå så skal den lille rakkern sitte løpe ut for oss begge værtfall for deg til å begynne med så kommer jeg brakende etter starks
Ja det kan være lurt å begynne med
Ja det skal jeg nok:d går ikke stille i dørene da lenger neiJa nå skal d sitte løpet ut for ossDu kommer nok etter m ett smell du tenker jeg
Hehe..Nei da skal d merkesJa det skal jeg nok:d går ikke stille i dørene da lenger nei
Gjett omHehe..Nei da skal d merkes
Årh, krysser fortsatt fingrene da, som du sier hvis el har vært litt sen! Føler også tiden snegler seg av gårde, kjedelig!!Jaa men kommer nok ikke etter i dag negativ fortsatt