1rosa+1til?
Elsker forumet
Våknet i onsdags morgen med masse smerter i magen og ilinger ned over i beina... TTenkte kansje det bare var at jeg har sovet på magen i natt og at detta ikke var farlig... Vel ferdig på do og veldig glad for at jeg ikke hadde noen blødninger. Steller Emilie og gjør oss klare for å dra på helse stasjona og jeg til legen... Da vi gikk nedover, kjente jeg at jeg ble varm og fuktig i trusa... Hadde vit tights og kjole på, så ble litt redd for at det kunne være blod. Men prøvde og ikke tenke noe mere på det føre vi var fremme på lege kontoret. Fikk tatt hcg blod prøva og så spurte legen om å få en urin prøve. Inne på det trange toalettet fikk jeg helt panikk... I trusa var det lyse rosa slim :O
Fikk tørka meg og der var det rødt og friskt blod. Begynte å gråte inne hos legen, men han sa jeg ikke skulle uroe meg for mye, siden jeg ikke hadde klumper i blodet. G testen var mere pos en de andre jeg har tatt og det ga meg et lite håp...
Men vel hjemme igjen, fortsatte smertene... Begynte oxo og blø enda mere og smertene ble bare sterkere og sterkere. Men fortsatt ingen klumper.
Så nå ligger jeg her i natten og ikke får sove. Er så redd for at vi har mista lille spire og bare venter til mandag, for da skal jeg ta ny hcg prøve og på onsdag får jeg svar om lille spire fortsatt lever... EN hel uke bare på å tenke på om lille lever :S:S:S
Kommer ikke til å være altiv her inne fram til jeg vet noe svar...
Lykke til videre alle fine jenter her inne!!! Klem fra nadja
Fikk tørka meg og der var det rødt og friskt blod. Begynte å gråte inne hos legen, men han sa jeg ikke skulle uroe meg for mye, siden jeg ikke hadde klumper i blodet. G testen var mere pos en de andre jeg har tatt og det ga meg et lite håp...
Men vel hjemme igjen, fortsatte smertene... Begynte oxo og blø enda mere og smertene ble bare sterkere og sterkere. Men fortsatt ingen klumper.
Så nå ligger jeg her i natten og ikke får sove. Er så redd for at vi har mista lille spire og bare venter til mandag, for da skal jeg ta ny hcg prøve og på onsdag får jeg svar om lille spire fortsatt lever... EN hel uke bare på å tenke på om lille lever :S:S:S
Kommer ikke til å være altiv her inne fram til jeg vet noe svar...
Lykke til videre alle fine jenter her inne!!! Klem fra nadja