Går ikke så bra :S

1rosa+1til?

Elsker forumet
Våknet i onsdags morgen med masse smerter i magen og ilinger ned over i beina... TTenkte kansje det bare var at jeg har sovet på magen i natt og at detta ikke var farlig... Vel ferdig på do og veldig glad for at jeg ikke hadde noen blødninger. Steller Emilie og gjør oss klare for å dra på helse stasjona og jeg til legen... Da vi gikk nedover, kjente jeg at jeg ble varm og fuktig i trusa... Hadde vit tights og kjole på, så ble litt redd for at det kunne være blod. Men prøvde og ikke tenke noe mere på det føre vi var fremme på lege kontoret. Fikk tatt hcg blod prøva og så spurte legen om å få en urin prøve. Inne på det trange toalettet fikk jeg helt panikk... I trusa var det lyse rosa slim :O

Fikk tørka meg og der var det rødt og friskt blod. Begynte å gråte inne hos legen, men han sa jeg ikke skulle uroe meg for mye, siden jeg ikke hadde klumper i blodet. G testen var mere pos en de andre jeg har tatt og det ga meg et lite håp...

Men vel hjemme igjen, fortsatte smertene... Begynte oxo og blø enda mere og smertene ble bare sterkere og sterkere. Men fortsatt ingen klumper. 

Så nå ligger jeg her i natten og ikke får sove. Er så redd for at vi har mista lille spire og bare venter til mandag, for da skal jeg ta ny hcg prøve og på onsdag får jeg svar om lille spire fortsatt lever... EN hel uke bare på å tenke på om lille lever :S:S:S

Kommer ikke til å være altiv her inne fram til jeg vet noe svar...

Lykke til videre alle fine jenter her inne!!! Klem fra nadja

*klemme på du*

Håpar alt går bra!

Åååå nei.
Off, kjenner jeg ble lei meg på dine vegner.
Håper det går bra, krysser at som krysses kan for deg..
Masse klemmer fra meg!
Lykke til!

Håper alt går bra, og at du kommer deg gjennom "ventedagene"så godt du kan.

Krysser fingrene for at lillebrøster fremdeles vokser seg stor og fin i magehuset! Skremmende med disse blødningene...Klem til deg <3

Åhh, så skummelt! Håper virkelig at det er en ufarlig blødning! Masse lykke til, skal krysse alt jeg har for dere :)

*Trøste klem*
Så utrolig trist å lese:( Håper virkelig at det ikke er noe galt og spiren holder seg fortsatt hos deg:) Masse lykke til:)

Det hørtes ut som om du har noe litt vel spennende dager foran deg.. Ikke noe god lesing dette.. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning og at lille holder seg på plass til februar!

Å, neii! Skikkelig trist å lese!! Håper virkelig det går bra. Uff en hel uke er veeeldig lenge å vente. Går selv å venter på å få sjekket om det er liv eller ikke...tiden går utrolig s a k t e.

stor klem og mange varme tanker til deg:)) Lykke til...

Dette var veldig trist å lese.. Håper alt viser seg og være bra og at spira fortsatt sitter;)
Sender en stor klem din veiemoticon

Huffameg, det var ikke noe kjekt at du må vente så lenge før du får svar. Håper alt er i orden og at du kan oppdatere oss med god nyheter når du har fått svar på prøven! Tenker på deg:) Klem

Huff dette var ikke noe koselig å lese!! Krysser alt jeg kan for at dette går bra! Tenker på deg... Klem

Ingunn C. skrev:
Håper alt går bra, og at du kommer deg gjennom "ventedagene"så godt du kan.

Sign.

Håper det går bra! Lykke til <3

Back
Topp