Går ikke opp

snart3barnsmor16

Gift med forumet
.. Har ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid:0 var hos lege i dag for å få fragmin sprøyter(blodfortynnende) og jeg trudde jeg bare fikk resept.. Men var full sjekk med urin prøve, Bl.p å div..
Når damen på labben sa ja denne viser positiv kjente jeg at kaldsvetten kom å herregud beg skal bli 3 barnsmors:D :0
 
Hmm, legen som tar urinprøve for å sjekke graviditet har jeg aldri vært borti (i alle fall forteller de ikke meg det om de gjør det på bakrommet med den urinprøven jeg har med på kontroll) jeg kommer da på svangerskapskontroll, tror de ikke at jeg er gravid? Noen som går på slikt uiten å være det? Mulig de sjekker, men ikke sier fra, altså....

Jeg skal også bli trebarnsmor. Og har ikke tenkt meg til legen før det synes, tenker jeg. (altså, rundt uke 12? Første kontroll uke 8-12 er vanlig. Jeg har ikke noe hastverk, jeg har ul uke 7 hos gyn, så jeg vet at jeg er gravid innen den tid uansett. Jeg trenger altså ikke noe medisin av legen da, sånn du måtte dit for)
 
Fått time til legen 18mai:) gleder meg, det er også min nr 3:D Blir mestsannsynligvis henvist til St.olavs på oppfølging som jeg var med de to andre... Føler selv at jeg har my bedre utgangspunk denne gangen, enn med de to andre☺️
 
Mulig de testet min også altså, de bare fortalte meg ikke at "ja, du ER faktisk gravid ja"
Nå hadde jeg allerede vært på ul hos en av de andre legene på fastlegekontoret første gang, så det var jo i journalen min påvist liv, så da var det vel ikke nødvendig, men andre gang hadde de bare mitt ord for at jeg var gravid igjen, så de sjekker sikkert for å se at jeg har rett på den gratis timen. De bare informerer meg ikke om det.

Jaja, nytt legekontor nå, vi får se hva de gjør der.
 
Selv om d er d eneste jeg tenker på i løpet av dagen har d ikke helt gått opp for meg heller! Gleder meg til mandag, for da får jeg høre resultatet av blodprøven for å måle hcg nivå. Forhåpentligvis går d opp for meg da :)