Går ikke ned i vekt

Mini er snart 8 mnd og jeg går ikke ned i vekt i det heeeele tatt!

Står på stedet hvil!
Gikk ned med det samme og så gikk jeg opp, så nå er jeg like tung som da jeg var gravid!

Rakk ikke å komme ned på min normal vekt før jeg var gravid igjen, og det er jo to tette graviditeter ...

Sist gikk jeg ned etter ammeslutt ....

Noen andre som erfarer det samme ?
 
Det tar sin tid her og ja.. Men har ikke gjort kjempe mye for å gå ned heller. I mitt tilfelle tror jeg det må mer trening til! :)
 
Jeg går ikke ned et gram, men det har nok med det umenneskelige inntaket av sjokolade jeg har hatt de siste 8 månedene. Klarer ikke å styre meg selv :bored:
 
Jeg er visst ikke den eneste som er søtsugen, prøver å begrense meg da [emoji39]Synes det har blitt bedre nå som jeg har kommet litt i gang med trening igjen. Men ja, kjenner igjen det med vekta. Er jo ikke bra å gå ned for mye for fort når man ammer, så jeg prøver å ikke stresse så mye med det selv om jeg bor i lånt kropp for tiden[emoji39]
 
Kanskje ikke et svar på tråden, her forsvant alt rett etter fødselen, men så fikk vi en veldig trøblete start som gjorde at jeg ikke rakk å spise. Har lyst å gå ned litt mer da jeg føler magen henger, men er ikke så lett. Enormt søtsug her også :meh:
 
Har ikke turt å gå på vekta ennå :nailbiting:
Trøster meg med at fettvev som forsvinner under amming betyr miljøgifter rett i melka, så sånn sett er det flott at vektnedgangen lar vente på seg.
 
Jeg gikk ned litt rett etter fødsel og ellers har vekta vært helt stabil. Ca 8kg opp fra før fødselvekt.

For min del er det nok litt røykeslutt, litt amming og litt andre greier. Så det sitter som støpt.

Prøver å ikke stresse med det og har heller kjøpt meg litt nye klær som passer.
 
Har siden nyttår gått mye med i vekt, slitt med masse magetrøbbel som har blitt bedre etter jeg endret kosthold. Vektnedgang er jo 80% mat. Mannen min har gått ned 20kg på 2 år, så er en god motivasjon for å ikke se dårlig ut vedsiden av kjekkasen min [emoji173]️
 
Det beste med å begynne på jobb igjen blir egentlig å ikke kunne sitte alene hjemme på dagtid og spise sjokolade[emoji23] Tørr ikke gå på vekta for å si det sånn[emoji85]
 
Back
Topp