Går ikke min veg :(

Lillepusekatt

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Hadde en liten blødning i natt. Bare noen dråper gammelt blod.
Kom på at jeg har hatt færre symptomer siste 3 dager. Tok nå en clearblue ukesindikator som viser 1-2 [emoji853]
Er 5 uker i dag på veg i dag, den burde vært sterkere.
Er så lei [emoji174]

Har du tatt en digital tidligere? I så fall hvor lenge siden? Det trenger ikke være noe galt det du beskriver her men skjønner godt at du blir bekymret! [emoji173]️[emoji173]️

Det høres nok ikke så lovende ut nei om ikke det er noe galt med testen da (noe som skjer innimellom)..
Krysser fingrene for at det er testen og ikke deg! <3

Å nei, håper det ikkje er tilfelle! Sender ein klem og håper på det beste [emoji173]️

Alle symptomer er borte nå i formiddag. Puppene som har vært som vannmeloner er helt slappe igjen.
Har nok hatt en MA [emoji24]

Å :( sender deg en stor klem og håper allikevel du tar feil[emoji173]️[emoji173]️

Det var trist å lese :(
Ønsker deg lykke til videre å så håper jeg jeg ser deg i en annen termingruppe snart :Heartred

Det var trist :( Sender deg en god klem :Heartred

Takk for gode ord.. Er så lei og uvell.. Har bare lyst til å legge meg under dyna å gråte noen dager.
Hadde vært så mye lettere med en kraftig blødning og mye vondt, fått det overstått på en måte [emoji853]

Takk for gode ord.. Er så lei og uvell.. Har bare lyst til å legge meg under dyna å gråte noen dager.
Hadde vært så mye lettere med en kraftig blødning og mye vondt, fått det overstått på en måte [emoji853]

Så trist å høre at det sannsynligvis ikke går veien! Tenkte bare å si at når jeg hadde spontanabort forrige mnd, så begynte jeg å spotte 1 uke før selve spontanaborten skjedde. Var hos jordmor og alt var tomt, så det kan være blødningen lar vente på seg. Sannsynligvis ordner kroppen opp selv siden du er så kort på vei. Sender gode tanker <3

Back
Topp