Går i uke 25 på fredag - kjenner LITE/Ingenting liv

Mphljb

Flørter med forumet
Hei

Skrevet ett innlegg her før ang dette men begynner å bli litt nervøs, selv om det bare er litt over 1 uke siden jeg så på ultralyden at alt var bra.

Jeg kjenner stort sett aldri den lille og den gir veldig lite spark fra seg. har fremdeles bare kjent "bobblene" og de er veldig uregelmessige og trenger ikke å være daglige.

noen råd?

Ja jeg har lagt meg ned, drukket MASSE søt drikke, rugga på magen og spilt HØY metal/rock musikk [:D] Kanskje jeg rett og slett har skremt babisen min? LER [:)][:)]

takk for svar

Har egentlig ingen råd jeg da.
Bare å ta tiden til hjelp.
Kanskje du har en veldig rolig baby? Eller så ligger den på en måte som gjør at du ikke kjenner så mye enda?
Skjønner du blir urolig da, spesielt så lenge alle sier at en bør kjenne noe hver dag.
Men ettersom alt var bra på ultralyd, har nok babyen din det bra!
Alle babyer er jo forskjellige! [:D]

Jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for så lenge alt på ultralyd så greit ut.[:D] Kanskje du bare kan se fram til at du får et stille, rolig og fornøyd lite barn[;)]
Men hvis du fortsetter å uroe deg, synes jeg du skal ringe legen din, og be ham lytte på magen.. Det er ikke noe greit å gå rundt å være engstelig.
Lykke til!

Det kan være at han ligger slik at bevegelsene/sparkene går innover i deg, og da kjennes det ikke så godt. Er jo ganske liten enda og har god plass. Tror nok det vil øke på i den nærmeste tiden. Ring eventuelt jordmor og spør, hvis dette uroer deg mye.

Jeg var like langt som deg og tenkte akkurat det samme..

Men da jeg snakka med Jordmor kunne hun fortelle meg at det var liv jeg hadde kjendt, ikke kvalme eller luft [;)]

Ta en prat med en jordmor om du har mulighet til det[;)]

Back
Topp