Går i sovemodus igjen!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Trodde den perioden var over. Men jeg er stup trøtt hele tiden. Vil bare sove.. Huff... Føler meg så lat. Sambo flyr rundt her og står på med oppussing hele tiden hver dag og jeg sover liksom.... [&:]

hehe, har sovet hele svangerskapet til nå selv jeg! blir ikke menneske om jeg ikke får sove! :)

He he. Samme her. Blir potte sur [:D][:D]  Men skjønner det er ingen vei utenom sovinga ...

du er egentlig heldig da....jeg får ikke sove jeg. er stup trøtt, og jobber grisemasse for tida, men sovner ikke før sånn 3 på nettene og må stå opp halv 7. sliten, ja....

Det høres ikke helt bra ut da! [8|]
Tenke på bebis vet du [;)]

legger meg tidlig, men klarer ikke sove enda så trøtt som jeg er.....[:'(] Bebisen sin feil er jeg sikker på!!!!![:D]

Du får si fra til han![:D][:D]
Men er det fordi han trener inni der eller får du bare ikke sove?
Stress gir jo søvnproblemer da.. [8|]

stresser egentlig ikke, har bare travle dager sånn at jeg blir masse trøtt. Han er veldig aktiv når jeg skal sove....også tror jeg kanskje gravid-hormonene mine stopper søvnen. Jeg er veldig lettpåvirkelig når det gjelder søvn. Har slitt med søvn siden jeg ble gravid[&:] Ja, ja, fin trening til han kommer ut[:D]

Det hjelper å gå han i søvn hvis han er veldig aktiv når du legger deg, prøv det. Hvis ikke så får du ta det som god trening ja [;)] Kanskje han gir deg en forsmak he he [:D]

Jeg også har gått i sove modus igjen... går på jobb, kommer hjem, sover litt så lager jeg middag og etter at vi har spist så sover jeg litt til, så er jeg våken en time eller to før jeg tar natta...Er utrolig usosialt, men blir like sur som en sitron om jeg ikke får sove...
Hadde en liten periode på 6-7 uker no i sommer som jeg ikke har sovet så mye, men no er jeg like trøtt som de første 3 mnd av svangerskapet...[8|]

Lurer på hvor dette skal ende?!?!? Kan vel ikke være meningen at man skal ligge i dvale i hele svangerskapet[8|][8|][8|]

sovemodus ja.... hm... kjenner meg godt igjen her.... sist svangerskap bare sov jeg... sov tungt også,, våkna ikke av herjing og oppussing fra sambo..

er ganske trøtt og søvnig denne gangen også.. men ikke fullt så lett å ta seg en hvil med en 3 åring bonn gass i huset... og sambo som har ørten tusen andre ting han mååå gjøre...

tenker jeg må redusere arbeidsmengden min med en delvis sykemelding neste gang jeg går til legen...

Jeg får heller ikke sove.
Har aldri sovet så lite som etter jeg ble gravid nesten.
Aldri sovet mye akkurat.
Har pleid å sove 6 timer hvertfall.
Nå sovner jeg ikke før halv to-to tiden,
å våkner alikevel 10 til kvert over seks.
Tror det er 3 dager jeg har sovet lenge, men da har jeg sovet skikkelig lenge,
til tolv og ett.
Merker ikke så harde spark at babyen vekker meg, å har vært sånn hele tiden.
Får rett og slett bare ikke sove

Jag har slitit med søvnproblem sen den dag jag blev gravid [:'(]
Sover i snitt 3 timmar per natt, kan sova litt på förmiddagen i tillägg men då får jag ihop ett par timmar...  Är så sliten om dagen [:'(]
Så nu är jag uppe igen, brukar somna bra MEN vaknar alltid efter 1,5 timme.... nu ska jag väl vaka en timma och sova en osv.
Ska stupa i sängen nu, wish me luck!

Back
Topp