Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette gjorde min gutt også da han var 2. Han sov for det meste sammen med meg, men av og til ville han sove i egen seng, og derfor hang jeg en bjelle på døra hans, så jeg våknet om han gikk ut av rommet sitt. Sørget for at rommet hans var helt trygt. De nettene han sov med meg holdt det egentlig at jeg tok på ham veldig forsiktig når han satt seg opp i senga, så la han seg ned igjen.mini på 2 år går i søvne på ca samme tidspunkt hver kveld, dette gjør at han etterhvert våkner til. Noen som har tips til hvordan vi kan få han til å slutte?
Stakkars, det er nok ikke noe lett å våkne av at man går i søvne. Går han langt? Bare på rommet sitt eller rundt i huset? Har dere spurt helsesykepleier om råd?
Her går begge ungene i søvne..
Han på 10 går mindre i søvne nå enn før, men fortsatt innimellom.
Hun på 7 går ikke så ofte i søvne, men våkner på natta og kommer inn til oss uten at vi merker det. Jeg kaller ikke det å gå i søvne, da hun mest sannsynlig har våknet til i sin egen seng og rett og slett bare har bestemt seg for å komme inn til oss.
Eldste drømmer ofte når han går i søvne, og skjelver og snakker usammenhengende, jeg merker at han ikke er helt med og vet ikke hva han gjør. Jeg må bare jatte med og legge meg ved siden av ham til han våkner ordentlig. Varierer hvor lang tid det tar. Han husker ikke da dagen etter hva som har skjedd.
Man skal jo ikke vekke noen som går i søvne.
I fjor (desember) gikk han i søvne og falt ned trappa fra senga si og brakk hånda... Han sover ikke der oppe lenger for å si det sånn...
Tror ikke det er noen måte å stoppe dette på, for er jo ting som oppstår under søvn, og det kan man jo ikke endre på.
Jeg gikk i søvne selv jeg som barn, men det stoppet jo på et tidspunkt.
Husker mamma har fortalt at hun våknet av at jeg gikk ned trappa en natt og aldri kom opp igjen. Hun fant meg sovende på gulvet på badet mellom do og veggen
På knappe 30 cm plass![]()
Ja kan være lurt.Kanskje på tide at vi setter opp trappegrind så han ikke vandrer rundt da
Vi har per dags dato babycall for å høre han når han forlater sengen, men ved et par anledninger har han sneket seg ut av sengen uten at vi har hørt det på babycallen, og står i gangen. Eneste grunnen til at vi merker d er bikkja(aka babycall nr2). Han piper og varsler oss heldigvis!
Ingenting som kan trigge disse hendelsene?

samboer rapporterte dagen etter at jeg hadde lagt å sprellt rundt skikkelig i senga på natta