går hardt for seg

*SommerMamma*

Forumet er livet
Igår: Snurra rundt på rommet sitt,,,,og BANG så slo Andrea helt løs ene fortanna nede...har nå fått beskjed om å rigle på den..er for løs til at den fester seg igjen..

La ut om dette i bhg. idag da jeg leverte kl. 08 idag.....
08.15 ringer de fra bhg....Andrea har slått UT en fortann i overkjeven...(denne tannen var gråbrun av skalde fra 07, og var løs ifjor høst, men hadde festet seg igjen....)

12.00 til tannlegen for sjekk,,,så leverte jeg henne i bhg. igjen etter hennes ønske....

15.45, rett før jeg likevel skulle hente henne,,så ringer de igjen..hun har skadet og kløvd haka....så da var det på legevakten for å sy eller stripse...glipe på 4mm[&:]Men der ville vi ha måttet vente i over 3 timer, så tok henne med på jobb så to sykepleiere der fikk stripse henne... er sykepleier selv, men fikk IKKE lov å gjøre det på henne[:D][8|][&o]like greit...

nå venter jeg i spenning på om vi har nådd toppen, eller det er mer i vente

Det var mye på en gang,ja! [&:] 
Håper det holder for ei stund da [:)]

Oi, wow det var mye på en gang. God bedring.

ORIGINAL: schnuppa

Oi, wow det var mye på en gang. God bedring.

OMG! Det hørtes ikke ut som en bra dag akkurat nei, håper virkelig det går bedre med snuppa nå. Og så du da som er gravid da. Du er kanskje litt roligere du som er sykepleier, men jeg tror jeg hadde fått noia av det der..
Masse god bedring til storesnupp! og håper det holder for en stund.

Åh, herremin... det var jo helt vanvittig til skader/ulykker på en dag og da..
Jeg syns at Kian som er en meget rolig gutt, først nå begynt å utfordre seg selv motoriks.
Det blir svære donaldkuler pga klatring og fall fra div høyder. Skumlet og artig, men dette dere har vært igjennom var jo helt vilt..
Du er lungn du, det er bra!!

Back
Topp