går fremover

Rakosy

Elsker forumet
Har begynt å kjenne at det faktisk er mini som driver å beveger på seg, bynt å komme noen bra dult.. i starten var det jo sånn "er det luftbobler,eller er det mini?"..

også har jeg fått den derre bruna stripa (som jeg har glemt hva heter [8D])

trodde jo første det bare var merke etter en søm på buksa eller noe, men når jeg itilegg våknet opp, og streken var der, da gikk det liksom litt opp for meg[8D]

også er det bare 13 dager til ultralyd[:D] og kanskje vi får vite kjønnet[:D]

Jeg også har hatt en tynn tynn tynn stripe på magen et par uker.. synes det  var litt morsomt å se..

Tiden flyver ja.. Plutselig er det jul og så er bebissene våre her[:)]

åå så kjekt da[:D] jeg håper jeg og snart kjenner flere dult! tror ikke jeg får den stripa.. gled deg til ul, kjempedeilig å se den lille[:)]

Herlig herlig! Godt å kjenne fremgang og utvikling...

Her vokser magen Nå gleder jeg meg til vi kan begynne å kjenne spark utenpå[:)]

ORIGINAL: Pernillen

Jeg også har hatt en tynn tynn tynn stripe på magen et par uker.. synes det  var litt morsomt å se..

Tiden flyver ja.. Plutselig er det jul og så er bebissene våre her[:)]

min er også sånn veldig tynn.. trodde liksom de kom i full bredde med en gang.. sånn 1,5 - 2 cm brede...
ser jo ut som midtskill på musa[8D]

Gleder meg masse til jul[:D] men frykter ventetiden fra jula og frem til termin blir lang,om jeg ikke får føre termin da[:)]

også gleder jeg meg til julegaver *knis*[:D] *småflau*[8D]

Stripa kommer nok ikke dette sv.skapet heller, men det er egentlig helt greit[:D] Men det er fullt av liv i magen her ja! Får bare håpe at livmora klarer å bryte gjennom alt fettet snart så jeg kan kjenne litt utenpå og![:D]

Back
Topp