Går fort?!?

hehe..jeg også...fylte 34 på lørdag....Jeg ba om fostervannsprøve men fikk det ikke..

Sååååå gamle er vi da ikke, så vi trenger ikke det! [8D] har ikke falt meg inn, er jo så frisk og rask! [:D]

Tiden flyr ja..... Kampen mot klokka og kalenderen blir bare værre og værre, men jeg setter stor pris på det og...... For da er det ikke lenge igjen til bekkenløsning og sånn skit blir borte, og vi har fått nurket vårt.....[:D][:D][:D]

Wenche

Jeg er hysterisk livredd det skal være noe galt med fosteret ser du...

Jeg er sånn i fin form at jeg har jo ingen plager, jo! Enda... [&:] skal aldri si aldri!

Siric; har du vært på UL? Da hadde de nok sett om det var noe galt med bebisen din. Slapp av og nyt tiden før magen blir altfor stor og ting begynner å bli ubehagelige... [8D]

Ja det er sant...Joda jeg valgte en lege som tar UL på hver kontroll.Altså en gang i måneden nå. I tillegg til at jeg har den store ULen på sykehuset...Men...er jo endel ting de ikke kan oppdage på ultralyd desverre.

Det kan vel ikke være mye, vel?? Nei, du får nok en frisk og rask bebis!!! [:D]

så flott at du er så positiv Grete71....det er smittsomt det vet du...[:D]

Vil bare si at de gangene jeg har hatt baby, så har nettene aldri vært et problem....alle snakker om at det blir våken netter å barne gråt og div.....tror ikke det alltid er sånn.....hos oss så har babyen voknet å fått pupp mens vi begge lå i sengen og der sovnet vi....kjempe deilig og ikke slitsomt.hendte jo at man måtte skifte bleie selvfølgelig, da den ble ganske tung noen ganger[:)]men dette er jo bare min oppfatning....kan hende jeg har vært heldig...jeg vet jo de som er oppe på natten, ingen er like...

Det har helt sikkert med vanen å gjøre, tror jeg..? At man prøver å få inn rutiner? Huff, ikke vet jeg, men det kommer nok mer eller mindre av seg selv! [&:] tror kroppen vår, og psyken vår er skapt til dette, jeg. Jeg liker godt å dra meg lenge om morgenen i helgene, men i ukene er det opp i 6 hall 7 tiden uten problem. Og hvis jeg må opp en gang eller 2 i løpet av natta, ja så går nok det også godt!!! [:D]

Det går så fort at jeg helt glemmer hviken uke jeg er i, må innom her av og til og holde meg oppdatert. Dette er barn nr 2 så jeg har ikke like god tid til å være gravid denne gangen. Av og til glemmer jeg nesten at jeg er det- blir bare stoppet av kynnere som sier jeg må slappe av...
men nå nærmer det seg virkelig og jeg gleder meg enomt masse!!!!!!

Heisan.
Lurte bare påå om det bildet av deg med magen din var fra uke 24?

heisann
jo det har gått kjempe fort..
Husker den dagen jeg var hos legen for og ta en graviditetstest som at det skulle vært i går. først gikke det kjmpe sakte og nå går det kjempe fort..
vi gleder oss kjempe masse til Fredrik-Aleksander kommer 12 januar[:D]

Skummelt fort ja...Vips så var sommer'n over liksom!
Og var da brått godt over 5mnd gravid,snart nesten 3mnd igjen bare...[8|]
De siste nettene har jeg drømt jeg har pakket frem tøy som lillemor skal ha på hjem fra sykehuset+at natta som var drømte jeg om fødslen!
Nesten skummelt å drømme det...
Må si meg enig med Lena over her oppe![;)]
Netter er ikke noe problem,bare kos- gi litt pupp i senga til mor og far så sover dere så godt begge to så. Noen bleier om natta er det jo...
Men har ikke hatt kolikk barn da(kryss i taket),kan nok fort bli litt mer strevsomt da![8|]

Back
Topp