Går fort dette!

Mommy Bea

Betatt av forumet
Ikke for å trykke ned de som synes det går så veldig seint, men er det andre enn meg som synes dette går ganske så fort? Jeg synes det går veldig fort her, har nesten ikke hatt tid til å tenke over at jeg er gravid en gang. Er nok mest på grunn av jobb og at jeg allerede har et barn som krever oppmerksomhet og omsorg. Ser kanskje ut som førstegangsgravide synes det går veldig seint, mens flergangsgravide ikke føler svangerskapet er like altoppslukende som første svangerskap.. noe i det?

Den ser jeg! Kan ikke være greit å være kvalm hele døgnet :S Jeg blir uggen og kvalm om jeg ikke spiser, så jeg småspiser nesten hele dagen når jeg er på jobb!

jeg synes også det går veeeeeeldig seint, da dette er veldig ønsket fra vår side.. men i og med at vi ikke vil si det til noen før 12 uker, så går det innmari seint! :)

Syns ikke d går så fort før jeg tenkte over at jeg fant jo nettopp ut at jeg er gravid (da var jeg 3+3) og nå er jeg 8+5 alt!!!:eek::p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Syns det går sånn passe egentlig :-) noen dager hvor kvalmen dominerer så går det tregt, men er jo bare tre uker til jeg er 9 uker så det går jo egentlig litt raskt og. Heldigvis. :-)

Syns tiden bare flyr av gårde jeg! Virker som det var igår jeg fant det ut.. Sist graviditet gikk enormt sent syns jeg :p

Det går alt for sakte! Er så kvalm og spyr hele tiden, er sengeliggende på fjerde uka... :( er andregangs..

Syns d går sent, er så utrolig kvalm hele dagen, venter bare til rundt 3 måned da har d pleid å roe seg.

Nå er jeg 7 uker i morgen og kjente på den følelsen nå av at det virker som det er et par dager siden jeg fant det ut! Håper den følelsen vedvarer :)

Jeg regner med at det går fort så snart kvalmen forsvinner, men akkurat nå går det utrolig sakte.
Mitt andre svangerskap gikk i hvertfall raskere enn det første :)

Synes det går passe. Sakte, men også fort. Er 3.gangs her. Syns faktisk første sv.skap gikk fortest. :P

Jeg syns det går fort :-). Er 6+2 i dag og fant ut for to uker siden at vi var gravid. Om to uker har vi 3 års dag i hus og på tirsdag om to uker er jeg 8+2 og har min første time hos legen :-). Rundt 6 års dagen til eldste er det tid for ordinær ul :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Syns det har gått fort, tror det har noe med at det skjedde mye i desember og vi har en fra før :-)

Men skulle ønske at tiden hvor jeg er uggen kan forsvinne raskt..

Back
Topp