Går ettåringen deres nå?

Bustefrøken

Forelsket i forumet
Jeg regner med at det er en del som går nå. Når begynte de å gå?

Her har jenta kunnet gå langs møbler i halvannen måned, og reiste seg opp selv to måneder før det. Men hun tør ikke prøve å gå uten at hun holder seg fast i noe. Jeg har lenge tenkt, og tenker fortsatt at det er "like før". :)
 
Min begynte å gå når han var 11 mnd :)
 
Begynte å gå for fullt 12,5 mnd. Gikk bittelitt før det også:happy:
 
Her lever vi enda i krabbemodus [emoji23] går etter sofa, bord etc, reiser seg opp etter beina våre eller alt annet som kan brukes som hjelpemiddel [emoji23]
Eldstemann gikk ikke før han var ca 15 mnder [emoji4]
 
Nei, hun står ikke på beina sine en gang.
 
Gutten min på snart 14 mnd går mellom møbler hvis han ser at avstanden er overkommelig[emoji85] da går han kjempe stødig og opptil 5 skritt[emoji5]
 
Lillesøster er av den travle og uredde typen så hun begynte å gå da hun var 9 måneder. Nå løper opp og ned bakker og over kvister og hull og går trappetrinnet ned utenfor døra uten å holde seg. Jeg blir helt svett! Var mer behagelig med storesøster som var litt mer forsiktig :p
 
Her slapp han seg 2 uker før 1årsdagen Siden har han gått og bli frustrert når det ikke går raskt nok..
 
De siste dagene har lillesjefen begynt å gå mer og mer.
Igår gikk han fra komfyren på kjøkkenet og bort til sofabordet, en distanse på seks - syv meter [emoji4][emoji106] så regner med det er like før han er fullstendig oppe og går, selv om jeg mener han nå er i kategorien gående [emoji4]
 
Begynte å gå når hun var 14 måneder, 1 uke etter sprang hun :p Jeg var bekymret for at hun var sent ute, men når hun først fikk det til så gikk det fort :)
 
Poden her starta å gå noen uker før ettårsdagen. Fryktelig direkte stil i den prøveperioden før, med null forsiktighet. Herlighet som han gikk på snørra en periode. Der jeg så andre jevnaldrende gå med armene opp for balanse, så bare lente vår seg framover og håpte på det beste :p
 
Går fortsatt ikke, men kanskje innen jul [emoji12]
 
Mini lærte å gå 13 mnd, 11mnd korrigert. Etter det har han bare løpt. Han jogger eller løper når han skal noe..
 
Ja, stort sett! Han har heldigvis god kontroll, men litt slitsomt når han skal løpe i nedoverbakker og ikke vil holde hånden eller ha hjelp :p Eller når han bare stikker av hvis han ser noe kult, da "glemmer" han oss og bare løper bort.
 
Back
Topp