Går du på trilletur hver dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Går du uansett vær og vind? Går du alene eller sammen med noen andre?

Nei, for ofte er det så mye vind at det ikke går an nesten. Nedbør er ikke like krise. Men ellers går jeg i det minste et par korte turer daglig for å få lille til å sove. Går som regel alene.

2 ganger om dagen fast. Hender vi triller en gang og bærer en gang.
En ytterst sjelden gang går jeg kappgang borti gata mens mini sover i kurven sin.

Mannen er borte 11-12 timer når han drar på jobb så jeg og mini må ut å lufte og trene med hunden :)

Går som regel alene. Skal bli flinkere til å gå oftere tur, og målet er en gang om dagen. Men jeg er værsky, så om det regner (eller snør) eller blåser smågærninger ute, så går jeg heller fram og tilbake på verandaen for å få minien til å sove [emoji12]

Prøver å gå en tur hver dag, nå som snøen er borte og det går ann å gå på turstiene igjen (bor på bygda). Men om det høljer ned eller det er fryktelig mye vind så er det ikke så viktig med noe tur[emoji28] går alltid alene, siden det ikke er noen andre trillemammaer i nærheten her. Men synes også det er godt å gå for meg selv[emoji4]

Ikke vært så flink til det siden hun sover i vognen inne. Men burde bli flinkere

Det var jo smart det med å gå med lydbok på øret da :)

Lillegutt sovner best når vogna står stille. Når vi triller ligger han bare og flørter med meg [emoji7] men kanskje jeg skal motivere meg selv med en lydbok! Det var en veldig god ide [emoji5]

Nei.. Stortsett når det e finvær prøver æ å komme ut, men bor i Tromsø da, så været skifter ofte [emoji85]

Nei, triller om vi skal noe, ellers triller eg så vidt på vognen til ho sovner også sover ho utenfor huset [emoji2]

Dere må nesten ha noen anbefalinger når det kommer til en bra lydbok eller en interessant podkast å høre på ;)

Akkurat nå hører jeg på Paganinikontrakten av Lars Kepler via Storytel appen [emoji4] Av podkast er det radioresepsjonen som gjelder[emoji106]

Nei, han liker ikke å ligge i vogn. Var på flere trilleturer de to første mnd, men så begynte han å hyle hver gang så jeg orka ikke å prøve en gang. Blitt litt bedre nå, men nå er det kaldt og guffent ute så det orker jeg ikke :p

Ja, minst en tur hver dag. Liker å gå tur med ei i fra barselgruppa. Vi går ofte 1 mil sammen på tur hver dag, når det er fint vær er det ikke noe problem. Det er verre nå i det siste hvor det har snødd, regnet og blåst fra alle retninger, da blir det ikke like lange turer! [emoji28]

Ja,når det ikke er noe spesielt på programmet er vi ute uansett vær:) Blir ikke like langt hver gang, men godt å komme seg ut:)

Back
Topp