Går du i klubb?

Er med i to klubbar. Ein med sju jenter fra jobben, og ein anna med åtte jenter fra studietiden:)
Me har prøvd å starte ein til med dei nærmaste venninnene, men ikkje klart å komme skikkeleg i gang. På grunn av at eg ikkje har klubb med dei "gamle" vennene går det ofte lengre tid mellom kvar gang eg ser dei enn dei som eg går i klubb med:)
*må prøve igjen å starte opp klubb med den gjengen*:)

Ja, jeg går i fem. En er hver femte uke, en første onsdag i mnd, og de andre ca en gang i mnd.

Hadde én forening før jeg flytta i sommer. Her er ikke slikt så vanlig dessverre, dessuten kjenner jeg ikke så mange enda.

Har aldri hørt noen bruke ordet klubb eller forening! Mamma har vært i en symøtegjeng, og jeg og noen venninner har sv og til strikkekvelder.

Hobbyklubb annankvar veke. Vi er vel ca 10 som er relativt aktive, men det varierar frå gang til gang kor mange som kjem. Vanlegvis 5-6. Begynte med kortlaging/scrapping, men er no mest strikking. Og snacks.

Møter jentene fra ungdomsskolen sånn ca en gang i mnd. Ikke vært like mye med siste tida pga lillemor....

Har aldri. Men skulle sånn sett ønskt det. Men nå bor jeg 2 timer unna dei gamle vennene min og har ikke blitt kjent med folk her jeg bor nå.

Ja, en :) Vi er fire barndomsvenninner som prøver å møtes en gang i måneden, men det blir ofte litt lengre i mellom da alle fire har travle hverdager :P Vi møtes vanligvis hjemme hos hverandre, og det går på rundgang :) En sjelden gang går vi ut å spiser eller noe, men jeg synes det er koseligere å møtes hjemme hos noen ;) Og en gang i året har vi juleklubb :) Da får mannfolka også være med, og så bestiller vi koldtbord/tapas eller noe :)

Nei. Men skulle ønske jeg gjorde det :)

Back
Topp