Går du i klubb?

Pin-up

Forumet er livet
Har litt inntrykk av at det er en greie som er på vei ut. Kanskje er det avhengig av hvor i landet man bor?

Jeg går i tre klubber, to av dem hver måned . En er med mine nærmeste venninner fra barne- og ungdomsskolen, i tillegg til andre som er kommet til underveis. To andre venninner og jeg har tacoklubb, samt at jeg går i klubb med en gjeng jeg ble kjent med på terminforum fra da jeg skulle ha eldstemann :-)

Nei.. Men kjenner litt på det at jeg skulle gjerne hatt en sosial greie å deltatt på med jevne mellomrom..

En klubb. Vi kaller det for Symøte, men ingen kan sy:P Men vi kan spise middag ute, gå på kino, shoppe, lage mat sammen, bake, male en eller annens stue etc. Veldig koselig.

Skulle ønske det :)

Nei.. Men kjenner litt på det at jeg skulle gjerne hatt en sosial greie å deltatt på med jevne mellomrom..

Samme her! Nå har mange i venninnegjengen flyttet vekk da, inkludert meg, men før hadde vi flere treff i mnd der vi spilte, så på serier, lagde mat osv. Nå blir det lite sosialt.

Har klubb med bestemor, mamma og søstrene mine en gang i måneden :) vi roterer på hvem det er hos, spiser god mat, driver med håndarbeid og skravler. Veldig koselig :)

Aldri vært med i noe selv, men husker mamma hadde det.

Var med før. Har ingen nå. Skulle ønske jeg var med i en da. Da MÅ jeg liksom ut av huset i gang en blant. Sitter alt for mye inne.

Ikke nå, men da alle mine nærmeste venner bodde i samme by som meg, og vi var studenter, hadde vi fast samling. Da var vi hjemme hos en av oss og lagde middag og koste oss sammen. Skulle gjerne hatt det fortsatt, men nå bor vi mer spredt. Her jeg bor nå kjenner jeg ikke så mange, så har ikke noe sånt nå, dessverre.

Nei :)
Men mamma har alltid vært på symøte, svigermor går på klubb.
Trodde kanskje ikke det var så vanlig lenger jeg? :)

Nei. Men flere av oss jentene møtes mye fordet. Vi dele ofte en flaske vin:)

Ja. Skal egentlig være hver mnd, men stopper sv og til opp hos noen, og da tar det et par mnd før det går igjen.

Veldig koselig, og greit å ha noe som gjør at vi MÅ møtes :)

Nei, skulle gjerne hatt et slikt fast "møtepunkt", men har ikke så mange venner og derfor er det ikke så enkelt å få til. Mamma er med i to ulike klubber som møtes jevnlig. Ikke så vanlig her vi bor tror jeg, men det vet jeg egentlig ikke helt sikkert.

Jeg er med i klubb. Vi er en gjeng småbarnsmødre i bygda som treffes en kveld i måneden. :)
Klubb er vanlig her, men ikke der jeg vokste opp.

Klubb er supert for en som meg som aldri kommer meg ut for egen maskin. :P

Back
Topp