Går det treigt, eller...

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Så hva syntes dere jenter.? Går tiden treigt, eller går den fort?? Jeg syntes tiden snegler seg av gårde.... Sukk.. Gleder meg så til sommer og fødsel

Jeg må si at nå for øyeblikket nyter jeg hver dag uten bekkenløsning, for det har jeg hatt med alle de andre....så dette er skjønt :)

Synes det går ganske fort :) Aktive dager med en på 1,5 år da;)

tida går treigt å fort.

er 14 uker alt på onsdagen.

men.. spying i 11 uker. å nå har bekkenet mitt begynt igjen. så sånn sett går tida treigt..

Litt treigt ja:p mye aua å plager å så all snøen som også er en plage:p
Snuppa begynte i bhg idag så blir jo litt annerledes hverdag nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ah syns det går superfort! Nå har jeg jo allerede en toåring, studier og jobb så rekker liksom ikke å tenke på hvor sakte/fort tiden går. Sist graviditet syns jeg det gikk i sneglefart... Snart ferdig på skolen for i år, blir morsomt å komme tilbake etter nyttår med en skikkelig babybomp på magen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det går nokså fort! Hjelper på med en aktiv gutt på snart 2 år da ;)

Jeg går jo bare hjemme, og er mye kvalm så jeg syntes det går treeeeeeeeeeegt.
Gleder meg til tider uten kvalme!

Jeg syns tiden går tregt på en måte, men fort når jeg tenker på at det er julaften om 15 dager... Sitter og veeeenter på OUL som er 2januar. Håper tiden går fort!

Siden dagene går med til å ligge i sengen og ja, fortsette å ligge i sengen synes jeg tiden går saaakte! Hååååper jeg kan bli bedre til jul!!

Jeg synes tida flyr avgårde! Hvor ble det av november?

Tipper tiden kommer til å gå mer sakte over nyttår da det blir 4 måneder der samboer og jeg kommer til å bo i hver vår by (jeg her i Trondheim og han i Stavanger), og det kommer til å bli tungt å ikke se hverandre hver dag.

Nå kan det godt bli jul, og så kan det godt bli påske (ELSKER påsken), og så kan det godt bli mai. Sånn svisj-swoosh :)

Jeg syns det både har gått treigt å fort, syns selve dagene kan være litt lange, men når jeg tenker på at jeg har visst om graviditeten min i 10 uker så syns jeg det har gått fort:)

Syns tida bare flyr avgårde. Nå har jeg begynt i 60% jobb igjen etter mange ukers sykemelding, og med en aktiv toåring får man virkelig dagene til å gå. 14 uker i morgen og syns det går veldig fort :)

Jeg synes tiden går fort :) Med datter på 3, og godt over fulltidsstudier så flyver tiden avgårde. Tipper det går slag i slag helt til juni :) Og det er jeg glad for, sist gikk det i sneglefart :)

Her går det veldig fort nå synes jeg. Desember er en hektisk måned her med bursdagsfeiringer for to små og andre forberedelser. I tillegg til innspurt jobben med tentamener osv som skal rettes, så går dagene fra meg.

Tenker jeg tilbake, og på det faktum at jeg om bare noen dager har vært klar over at jeg har vært gravid i over to mnd så syns jeg tiden har gått fort, men samtidig går dagene tregt pga kvalme og tretthet. Må bli ferdig med julegavene og - håper det kommer en god dag snart ;)

Syns det er helt sprøtthvor fort det går! Den 6. Var det akkurat to mnd siden jeg tok den positive testen. Nå raser det mot jul, også er det OUL den 16 januar, vil tro det går fort dit. Og vips, den 16 januar er jeg akkurat 20 uker på vei!:) hurra!:):) går sikkert sakte etter det da men...

Sent from my iPad using BV Forum

Når jeg ikke er i form (som nå), så går det saaakte, men når jeg er på jobb og alt fungerer normalt, så flyr ukene avgårde. Er i uke 16 i dag.

Back
Topp