Går det greit å legge de for tiden?

jas

Forumet er livet
Vi har to gutter som er skikkelig umulige for tiden....
Eldstemann skal bare tulle og tøyse, og blir fort lei seg om vi blir litt strenge..
De deler rom, og noen ganger tuller han så fælt at minsten blir urolig og leggingen tar fort myyyyyyyyye lengre tid en det trengte å ta...

Jeg begynner å bli så utrolig sliten og lei av dette!
De som var så flinke før sommeren kom....

Noah legger seg mellom 19 og 1930 og han sovner stort sett med engang etter vi er ferdige med å lese og synge for han..

Idag ba han selv om å få legge seg kl 1850 [:D]

Værre er det med Enya,hun liker å ha party både 1 og 2 timer etter legge tid for seg selv inne i sengen[8D]

ORIGINAL: Tvilling74

Noah legger seg mellom 19 og 1930 og han sovner stort sett med engang etter vi er ferdige med å lese og synge for han..

Idag ba han selv om å få legge seg kl 1850 [:D]

Værre er det med Enya,hun liker å ha party både 1 og 2 timer etter legge tid for seg selv inne i sengen[8D]

Lukas er akkurat som Noah for tiden. Vi leser for han også sovner han.. Han ber også om å få legge seg innimellom. Ganske så deilig! [:D] Håper bare vi ikke får en baby som er helt umulius nå da.. [;)]

De er begge ganske lette å legge *bankibordetoverogunder* Det er jo perioder hvor de ikke er trøtte eller overtrøtte, da tar det fort en 40 - 50 minutter. Men, det er ikke så ofte.

Kanskje det er fordi de deler rom? At Adrian vet at han skaper litt uro og han liker spenningen?
Jeg har hatt lyst til å plassere begge på samme rom, men blir litt usikker nå..

mine to jenter på 5 og 2,5 år deler også rom, men det er nok eldsteman på 5 år som er lettest å legge....hun sovner som regel i løpet av en halv time...men hvis hun på 2,5 har sove middagslur så kommer hun ofte løpende og vil leke "fangelek"....hun kommer løpende og sier "fange meg", men ellers går der fint å legge mine to eldste

lillsøster legger seg kjempefint 18.30
Thomas legegr seg mellom 19-19.30... leser, synger også sovner han.
så det erikke noe problem heldigvis...

Det har blitt litt senere legging nå etter sommeren, og de dagene det har vært fint vær har ingen av oss lyst til å gå inn [8D]
Før sommeren tok til gikk vi ned før å gjøre henne i stand 18.30-19.00. Nå har vi vel forskjøvet det med en time [8D]
Hun som alltid har vært så grusom vanskelig å legge har blitt veldig flink. Vi kan gå i fra henne våken, noe som er helt nytt, og hun har til og med fått lov til å ligge og ble litt i prinsessebladene sine etter vi har sagt natta. Etter en stund går vi ned, og da har hun lagt bladet på plass i bokhyllen, slukket lyset og sovnet helt av seg selv [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Fanfare og flagget opp på til tops her i huset [8D][:D]

(får vel se hvor lenge det varer nå da) [8D]

i kveld gikk det utrolig bra [:)]
Godt med en slik dag innimellom!

ORIGINAL: jas

Vi har to gutter som er skikkelig umulige for tiden....
Eldstemann skal bare tulle og tøyse, og blir fort lei seg om vi blir litt strenge..
De deler rom, og noen ganger tuller han så fælt at minsten blir urolig og leggingen tar fort myyyyyyyyye lengre tid en det trengte å ta...

Jeg begynner å bli så utrolig sliten og lei av dette!
De som var så flinke før sommeren kom....

Men sommeren ødlegger fort alle rutinene fordi det er så lyst, varmt og ellers mere lyder uten i fra. Hverfall er det slik for oss. Dere er jo litt tøffe også, som har dem på samme rom, eller kanskje dere må pga plassen. Jeg husker jeg drømme sånn om å ha dem på samme rom selv, men nå kunne jeg ikke sett det for meg. Liam og Thea har så forskjellige rutiner rundt det å sove at det hadde ikke gått [8D]
Når høsten og vinteren kommer ås blir man fortere trøtt og sliten så da går sikker tting seg lettere til, tror du ikke?? Hva med å legge minstemann først, sånn at eldste får lov til å være litt lengre oppe, til minste har sovnet. Så må han liste sg inne og være stille etterpå. Thea har likt å være litt lengre oppe enn Liam i sommer. Liam har sovnet som vanlig til 18.30-19.00 han, mens hun har fått være opp til rundt 19.30. All denne sola har gitt frøkena mere energi og hun har ikke vært trøtt før denne tiden. Men jeg ser jo det at nå som hun har begynt i bh krever det litt mere energi i fra henne, og nå utover høsten tenker jeg hun også er i seng til mere vanlig tid [:)]

denne sommeren har hun sluttet med smokken, så det har vært vanskelig til tider. Jallefall i dag ... vi har prøvd å få henne i sine vanlige rutiner igjen, men hun er vist enda i ferie modus, sovna i ni tiden da, rasende[;)]

Back
Topp