Går det bra med dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Nyter dere nyfødttiden, eller er det litt stress enda? :)

Håper dere får nyte tiden litt også! :)

D er mye kos, men og mye stress! Har vært mye stress med leger og behandling! Håper lillegutt snart får litt pause!

Nyter det ! :-)

Mye kos men her har det også vært mye stress med legebesøk. Stakkars liten har vært mye plaget med det meste på sine 4 uker:)

Nyter tiden, men kjenner det blir litt stress de dagene sambo jobber sent, og jeg må hente ungene på sfo, lage middag og ordne alt på ettermiddag og kveld. Det går seg vel til[emoji4]

Nyter tiden, men kjenner det blir litt stress de dagene sambo jobber sent, og jeg må hente ungene på sfo, lage middag og ordne alt på ettermiddag og kveld. Det går seg vel til[emoji4]
:-))) HVORDAN!? Jeg har 1 baby og har IKKE rukket å lage middag ikke 1 eneste gang på 4 uker!! Her får jeg ca 15 minutt , maks 1 time på meg og mine behov hver dag , lille sover kun på meg og oppå ammeputen, så fort jeg legger henne ned i sengen/vognen , våkner hun. Bruker du bæretøy da?

:-))) HVORDAN!? Jeg har 1 baby og har IKKE rukket å lage middag ikke 1 eneste gang på 4 uker!! Her får jeg ca 15 minutt , maks 1 time på meg og mine behov hver dag , lille sover kun på meg og oppå ammeputen, så fort jeg legger henne ned i sengen/vognen , våkner hun. Bruker du bæretøy da?

Samme tenkte jeg. Jeg lager ikke middag en gang og det er sjeldent jeg og mannen får spist den på likt. Hadde jeg måttet gjort så mye, ville det endt med at mini lå må alene og skrek i løpet av en dag.

Samme tenkte jeg. Jeg lager ikke middag en gang og det er sjeldent jeg og mannen får spist den på likt. Hadde jeg måttet gjort så mye, ville det endt med at mini lå må alene og skrek i løpet av en dag.

Derfor syns jeg det er litt stress [emoji6]
Lillesnupp sover sjelden lenge alene, og selv om tanken var å bruke ergobaby bæreselen når jeg er alene med ungene så får jeg den foreløpig ikke på uten hjelp..-der gikk visst vinninga opp i spinninga..
Storesøsken blir hentet på SFO når lillegull er rolig, samme gjelder for middagslagingen. Lille har ikke noe fast dagsrytme enda heller, så måltider er på ulikt tidspunkt hver dag. Jeg kan bare delamme, så to ganger pr dag må jeg vaske og sterilisere flasker. Det ER stress, men det er minstemor som styrer showet og hun ligger aldri å skriker[emoji4] man lærer virkelig å nyte de rolige kosestundene[emoji175]

Lillesnupp sover sjelden lenge alene, og selv om tanken var å bruke ergobaby bæreselen når jeg er alene med ungene så får jeg den foreløpig ikke på uten hjelp..-der gikk visst vinninga opp i spinninga..
Storesøsken blir hentet på SFO når lillegull er rolig, samme gjelder for middagslagingen. Lille har ikke noe fast dagsrytme enda heller, så måltider er på ulikt tidspunkt hver dag. Jeg kan bare delamme, så to ganger pr dag må jeg vaske og sterilisere flasker. Det ER stress, men det er minstemor som styrer showet og hun ligger aldri å skriker[emoji4] man lærer virkelig å nyte de rolige kosestundene[emoji175]

Du er virkelig flink som klarer å sjonglere alt dette rundt, til tross for at det er stress [emoji1373]

Shit så imponerende av deg!! [emoji3] tar av meg hatten!!

Bare stress her for tiden. High need baby nummer to. Håpte på et litt mer avslappa og lettsovd vesen denne gangen..

Med oss går det fint. I natt sov mini 6t i strekk. (Ny rekord) Våken en time og så sov vi ca 2-3t til. Det gjør a mor lykkelig[emoji170] jeg våknet faktisk etter at mini hadde sovet 4t og trodde han var våken, men han lagde bare masse lyder i søvne [emoji5]

Overraskende bra, tross gressenke på femte dagen med tre små [emoji4] null rutiner og litt urolig baby, så etter søsken er levert på skole/SFO tar vi dagene som de kommer [emoji1360]

Det lurer jeg på også! Bøyer meg i hatten for de med mer enn ett barn!
Jenta mi er også som din nå for tiden! Jeg er glad bare jeg får på meg joggebuksa[emoji23]

Back
Topp