lillelise
Elsker forumet
i går hadde min datter besøk av ei nabo-jente. Jenta er 11 år gammel. De leker bak lukkede dører og hun var her i noen timer. I går kveld så finner jeg min datter sittende i rommet sitt, meget tankefull. Når jeg spør om det er noe som feiler henne, så får jeg ikke et svar. Så æ tok meg god tid og la meg ned hos henne for å snakke litt om litt av hvert... Etterhvert så kommer det fram det som plager henne.... Hun nabojenta har snakket nedsettende om faren hennes. Han bor ikke i lag med oss, er bare av å til her i bygda. Han er ganske stor også, feit med andre ord[8|] Og han har et spesielt navn som ikke fins her i Karasjok. Så hun nabojenta har kalt han både feit og stygg, navnet er rart osv.... og når hun da skulle dra så hadde hun enda sagt at både dattra mi, jeg, faren og min samboer burde bytte navn fordi vi har så stygge og rare navn....[8|][&:]?????
Hva i all verden er det som skjer med unga nu til dags??? Dette var jo så sårende for dattra mi, + at hun følte at hun måtte forsvare seg mot meg, at hun liksom ikke brydde seg. Men jeg så jo at hun var veldig berørt. Dattra mi hadde ikke sagt noe tilbake, ikke bedt ho om å gå heller, eller noe sånt. Hun er ikke vant til å oppføre seg slik, ikke er hun blitt oppdratt til å være forberedt for sånt der heller. Jeg trodde ikke at barn kunne være så ondskapsfulle... komme hjem til dattra mi for så å være så utrolig frekk???
Nei, så min frøken skal ikke trenge å leke mer med den naboen. (må bare legge til at foreldrene er ikke bedre de heller, de kan slenge ut med hva som helst hvor som helst....)
Dette ble litt langt, men gud så godt å få det ut en plass [8D]
Hva i all verden er det som skjer med unga nu til dags??? Dette var jo så sårende for dattra mi, + at hun følte at hun måtte forsvare seg mot meg, at hun liksom ikke brydde seg. Men jeg så jo at hun var veldig berørt. Dattra mi hadde ikke sagt noe tilbake, ikke bedt ho om å gå heller, eller noe sånt. Hun er ikke vant til å oppføre seg slik, ikke er hun blitt oppdratt til å være forberedt for sånt der heller. Jeg trodde ikke at barn kunne være så ondskapsfulle... komme hjem til dattra mi for så å være så utrolig frekk???
Nei, så min frøken skal ikke trenge å leke mer med den naboen. (må bare legge til at foreldrene er ikke bedre de heller, de kan slenge ut med hva som helst hvor som helst....)
Dette ble litt langt, men gud så godt å få det ut en plass [8D]