går det ann...

vet ikke.. [&:]

du er ikke gravid da??[:)]

.. ja.. for gravid-utflod kan ligne på EL-slim.. -sånn jeg husker EL-slimet iallefall[8|]

Heisann!

Sekretet har 5 hovedstadier:
Mens: Rød blødning
Spotblødning: Rosa eller brun svak blødning eller blodblandet sekret.
Ingenting: Tørt. Man kan ofte føle seg fuktig på fingeren, men det tørker fort.
Klebrig: Som regel hvitt eller gult, men noen ganger fargeløst. Sekretet er klebrig, og kan danne små topper når du prøver å strekke på det, men danner ikke tråder. Klebrig sekret kan også være klumpete og gummiaktig, men mangler fuktigheten som er i eggløsningsslimet.
Etterlater stripete og/eller ujevne flekker i trusa.
Kremet: Kan minne om melk eller lotion, og er gjerne tynt og hvitt eller gult.
Når du prøver å strekke det danner det ikke topper, men holder seg glatt, omtrendt som tynn fuktighetskrem.
Kremet sekret er tegn på at man begynner å bli fruktbar, og etterlater ofte en jevn sirkelformet flekk i trusa.
Eggehvitte: Vanligvis gjennomsiktig, men kan også være stripete. Minner veldig om rå eggehvitte, og kan strekkes i en lang tråd (ca. 2-20 cm). Dette er det berømmelige eggløsningsslimet, naturens perfekte glidemiddel, og sædcellenes mulighet til å komme seg inn i livmoren. Det unike med eggløsningsslimet er nemlig at det dannes mange tynne kanaler i det, slik at sædcellene kan komme seg opp igjennom livmorhalsen.
Når man har eggløsningsslim regnes man som ekstremt fruktbar.
Eggløsningsslimet vil også ofte etterlate en ganske jevn sirkelform i trusa.

Litt generellt om utfloden vi kvinner har, men vet ikke helt hva svaret på det du lurer på, desverre!
Men kansje dette hjelper deg litt?

Kathrine

jeg hadde lenge håpet på at jeg var gravid. hadde mange tegn men sitter her nå med en følelse av at det bare er pga p-pille slutt. hadde noe som lignet veeeldig på el-slim for ca en måned siden . har ikke fått mensen etter jeg sluttet på pilla. hadde håpet jeg var som mamma og ble gravid rett etter pilleslutt...men NEIDA[:@]

kan jo være at kroppen prøvde på el??? mange som sliter med å få igang syklusen ette p-pille slutt!

Back
Topp