går det ann

siwro

Gift med forumet
[:(][:(]testen ble negativ til legen[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]rart jeg fikk to positive....skjønner ikki

Å neeeeeeei[:(][:(][:(][:(] Var så sikker på at det hadde gått veien for deg nå.... Masse trøsteklemmer

ORIGINAL: RANDÅLF

Å neeeeeeei[:(][:(][:(][:(] Var så sikker på at det hadde gått veien for deg nå.... Masse trøsteklemmer

Signerer.

Takk jenter[:(][:(][:(][:(][:(]

å nei så forferdelig trist[:(] Kan vel ha vore ein såkalla kjemisk graviditet.. At egget såvidt festa seg..

Klem på vei til deg

takk takk[:(]
tja ikke vet jeg....bare mens kunne kommet....

uff det var trist[:(][:(][:(]sender deg en trøsteklem.

Ånei!!!! Sa du at du hadde testa positivt hjemme? Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet?

Uff, har dårlig samvittighet for at jeg gav deg så mye håp nå, jeg [:(]

En stor klem er på vei.

Så utrolig kjipt! Håper du klarer deg fint og prøver å se optimistisk på fremtiden likevel.

Det var trist[:(] Sender over en stor bamseklem[;)]

Forferdelig trist! Håpar du får ein ny positiv test snart igjen og at det då verkeleg er ei spire inni der som klorar seg fast!

ORIGINAL: snoopy81

Det var trist[:(] Sender over en stor bamseklem[;)]

Å nei, det var jo ikke det resultatet du skulle få[:(][:(] Huff, så kjipt. ta vare på deg selv og lykke til videre.

Sender over trøsteklemmer

nei spurte om hun ikke kunne ta blodprøve, hun slo det ned med en gang å sa, nei det er ikke vanlig..
så hun tok bare en liten firkantig sak dryppa litt urin på, å sa neida den er negativ[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Nesing

Uff, så fryktelig trist, Siwro! Skjønner godt at du er mer enn skuffet. Tok du blodprøve også, når du først var der? Håper uansett du klarer å se frem til alt som skal skje fremover. Digre trøsteklemmer sendes din vei .

Ja har jo 2 positive liggende forran meg, svak men ser strekene tydelig..
kjemisk graviditet??????*forklare* (flau)
Ikke ha dårlig samvittighet du, det har du ingen grunn til[;)]
Kan ikke fatte noe jeg...skjønner ingenting..føler bare rævva nå[:(]
Takk for klem og alt[;)]
ORIGINAL: babyT

Ånei!!!! Sa du at du hadde testa positivt hjemme? Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet?

En stor klem er på vei.

ORIGINAL: siwro

Ja har jo 2 positive liggende forran meg, svak men ser strekene tydelig..
kjemisk graviditet??????*forklare* (flau)
Ikke ha dårlig samvittighet du, det har du ingen grunn til[;)]
Kan ikke fatte noe jeg...skjønner ingenting..føler bare rævva nå[:(]
Takk for klem og alt[;)]
ORIGINAL: babyT

En stor klem er på vei.

Kjemisk graviditet betyr at et egg har blitt befruktet og kommet borti livmorveggen lenge nok til at det har igangsatt produksjon av hCG. Da vil man kunne få svake positive tester noen dager for så å få negativ test igjen.

[:(][:(][:(]

OH no!!! Det var trist!

ORIGINAL: RANDÅLF

Back
Topp