mamma_til_snart_3
Elsker forumet
Sov fra 00.00 i går til 10.45 i dag. Var kun oppe å tissa en gang klokka 06.00 på morran i dag. Spiste litt å gikk i dusjen et par timer etterpå, sto rett opp å ned i 3 minutter å pulsen fløy i været! Gikk ut å kjentes ut som om jeg hadde løpt maraton :-O Så måtte rett å slett gå å legge meg et par timer igjen fram til barna skulle hentes i bhg! Jeg har lavt blodtrykk fra før, har hatt gjennom hele svangerskapet. Men nå når jeg gjør NOE som helst så pulserer det i hele kroppen. Får ekstremt vondt i hode å ryggen murrer konstant... for å ikke snakke om at det kjennes som man har tatt 500 situps i magen flere ganger om dagen :/
Å for å ikke snakke om nedpress å kynnere som kommer hver gang man endelig får satt seg med litt. Et helvete å reise seg opp da det gjør så grådig vondt... å nei, det er ikke bekkenet...
Noen som kjenner seg igjen? Er det noe jeg bør være obs på eller helt normalt?
Dette er mitt 3 svangerskap, men har ikke vært sånn her før...
Å for å ikke snakke om nedpress å kynnere som kommer hver gang man endelig får satt seg med litt. Et helvete å reise seg opp da det gjør så grådig vondt... å nei, det er ikke bekkenet...
Noen som kjenner seg igjen? Er det noe jeg bør være obs på eller helt normalt?
Dette er mitt 3 svangerskap, men har ikke vært sånn her før...
Last edited: