Går det ann..!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Å være så sinnsykt trøtt.. Sovet minst 9 timer i natt og nå sitter jeg og glipper med øya alt... Har ikke tid til å sove... Skal ha eksamen på fredag..

Eg duppet av tidligere, maks 10 minutter lett dupp, da eg har tullemor aleine. Er godt trøtt no og...

*gjeeesp*

Så du har min fulle sympati, og lykke til på eksamen :D

Godt det er flere.. Er alene med vesla jeg og så blir lite soving.. Da blir jeg nok vekket fort..:P  TAkk for det...!!

Ja ser at di tulle er litt eldre enn mi. Mi er 15mnd og 2 uker. Eg reknet feil og trudde di var 15 mnd og :P

Det pga at det står 1 år og 5 mnd og 2 uker. Helt logisk i eit trøtt hode...

Kva gjer gullet ditt på? Mi leker tittebø og fang meg samtidig, så springe inn og ut av soverommet :P Eg sitte pal i godstolen og seie bø :P Iblant må eg lette på rompa :P Orka ikkje springe etter hu.

Forresten: Er du mykje andpusten? Eg sprang til bussen på fredag, klarte knapt puste då :P

Her hadde jeg tenkt vi skulle ut men ble med tanken.. Hu har akkurat rappa en fyrstikk eske så driver å gir meg en og en fyrstikk.. Åser handy manny..Ja jeg er litt anpusten, det visst naturlig fordi man har mer av et eller anna når man er gravid.

Eg trudde eg skulle krepere helt når eg sprang til bussen, og såklart måtte eg spør om bussen min var gått. Det lød slik:

*hikst* Er *hikst* 51-- Puust--- bussen *hikst og hark* gått???

Hun såg på meg som eg var gal :P Men eg rakk bussen :P

Vet akkurat hvordan du har det!! Jeg er en suuuper trøtting hele tiden... Legger meg i sengen kl.20.00 hver dag nesten jeg... :S Gleder meg til det er over... Lykke til på eksamen!:)

Maybenr2 skrev:
Vet akkurat hvordan du har det!! Jeg er en suuuper trøtting hele tiden... Legger meg i sengen kl.20.00 hver dag nesten jeg... :S Gleder meg til det er over... Lykke til på eksamen!:)

Jaa litt slitssomt kunne venta en uke til jeg er ferdig med eksamen å komme da.. Dumme trøtthet.. Kvikna faktisk litt til etter jeg fikk lagt tullemor, så nå har jeg sett et par videoforelesninger og skrivi en del notater så nå blir det snart senga..

Back
Topp